No6bach Posted January 11, 2012 Author Report Share Posted January 11, 2012 Her er lidt engelsk white boy musik, der kører meget herhjemme lige for tiden http://www.youtube.com/watch?v=1nujgRadKMs&feature=related Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Tillykke med den nye lejlighed og opgaven, GunsBach. Det er simpelthen for nice når tingene falder på plads, og livet bliver dét mere overskueligt med færre lappeløsninger, og mere fremgang. Tror I får et godt forår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted January 12, 2012 Author Report Share Posted January 12, 2012 Morgentræning i ButchersSad og BOSSEDE den i går aftes med mine nye vinglas mens jeg sendte en besked afsted til Simon: "Cross kl. 13.00?""Der er også en kl. 9.00?"Og sådan gik det..OpvmSjip (Fuck jeg er dårlig) og en masse push-up variationerWOD5x5 Bænkpres @ 90 kgJeg nåede vist kun 4 sæt--------------------A.m.r.a.p 7 min5 Chins20 Ball to toes (8 kg)Nåede 4,5 runde hvilket bare var helt vildt svagt. Det var ikke rigtig hårdt for åndedrættet, men der var bare ingen juice i kroppen overhovedet. Håber der er lidt mere "traditionel" cross cardio på programmet næste gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q-base Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 Fedt med fremgang og glæde på flere fronter i livet! Det ender jo med at være et sindsygt shredded crew på Zef!Rigtig lækkert nummer du har linket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted January 16, 2012 Author Report Share Posted January 16, 2012 Fedt med fremgang og glæde på flere fronter i livet! Det ender jo med at være et sindsygt shredded crew på Zef!Zefside - Cocktails and Pussy Slaying Physiques!Dagens TræningBoulders i FitDk - helt sikkert!Her er en flot fyr Cross Trainer10 minMilitary10x50 kg10x50 kg10x50 kg8x50 kg10x40 kg10x40 kg10x40 kg12x40 kgSmerten i min venstre skulder er lige umiddelbart helt væk. Nice! Face Pulls10x3310x3310x3310x3310x33Front Raise10x12,5 kg10x12,5 kg10x12,5 kg10x12,5 kgFront Raise - Laterals - Skulderpres8x12,5 kgAnd that.. was IT! AndersL 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Her er en flot fyr Flot fyr approved! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Hans chesticles er jo HUUGEEE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Hans chesticles er jo HUUGEEE! Det gør spansk lettere at udføre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted January 17, 2012 Author Report Share Posted January 17, 2012 Nu var der desværre ingen træning i dag, så her er lidt blogmateriale i stedetCanon, Seattle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted January 18, 2012 Author Report Share Posted January 18, 2012 Havde planer om at komme tidligt op, men jeg kom til at sludre lidt for meget med en kammerat inden jeg gik i seng, og så var jeg træt fra morgenen af. #firstworldproblemsFik mig nosset sammen og fik hentet min cykel (som en eller andet bozo havde sparket et par eger løs på) fra mekanikeren, og med en pakket træningstaske og en god, tung bog kørte jeg ind på Hovedbiblioteket og læste i nogle timer. Jeg ved ikke helt med det bibliotek.. Hvorfor fuck er det f.eks. at der skal være klaprende rulletrapper op igennem størstedelen af lokalet? Larmen er lige præcis så høj og enervarende, at man (jeg) ikke kan koncentrere sig og lade sig omslutte af historien. Lydniveauet er bedre på øverste etage, men der er bare en.. kold atmosfære. Jeg må prøve mig lidt frem Efter endt læsning tog jeg ned i FitnessDK, Adelgade. Nu er det meget muligt, at jeg snobber lidt opad med min træning, men jeg fatter ganske enkelt ikke at nogen kan have deres daglige gang i et center som det. Jeg blev næsten helt trist af at være derinde, så jeg gjorde mig hurtigt færdig.I aften: El Classico Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Jeg har ikke set FitDK Adelgade, men kan slet ikke fatte at "I" har kunnet holde ud at træne i FitDK Nørrebro så lang tid. Jeg synes virkeligt det center stinker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted January 18, 2012 Author Report Share Posted January 18, 2012 Jeg har ikke set FitDK Adelgade, men kan slet ikke fatte at "I" har kunnet holde ud at træne i FitDK Nørrebro så lang tid. Jeg synes virkeligt det center stinker.Nørrebro og Adelgade kan slet ikke sammenlignes. Nørrebro har atmosfære - nogle ville endda kalde det charme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Nu var der desværre ingen træning i dag, så her er lidt blogmateriale i stedetCanon, SeattleDe har vel for helvede ikke deres absint til at stå i direkte sollys? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaanie Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Jeg ved ikke helt med det bibliotek.. Hvorfor fuck er det f.eks. at der skal være klaprende rulletrapper op igennem størstedelen af lokalet? Larmen er lige præcis så høj og enervarende, at man (jeg) ikke kan koncentrere sig og lade sig omslutte af historien. Lydniveauet er bedre på øverste etage, men der er bare en.. kold atmosfære. Jeg må prøve mig lidt frem Du har helt ret, det er ikke et særligt fedt sted at sidde og læse. Til gengæld synes jeg dog der er rigtig mange andre gode steder man kan sætte sig. Et af dem som jeg er blevet anbefalet men som jeg endnu ikke har prøvet, er en bar der ligger inde ved hovedbanegården. Denne ligger omme ved vesterbro udgangen og inde i denne bar er der tilsyneladende et lille bibliotek af antikvarisk natur hvor man kan sidde og hygge sig med en drink eller lign. og et støvet eksemplar fra samlingen. Jeg har fået at vide det skulle være et virkelig hyggeligt sted, men har som sagt ikke prøvet det endnu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lagoon Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Hej, jeg vil bare lige sige at jeg bliver rigtig glad af at laese din og Managerens logs.Keep it up. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Jeg har ladet mig fortælle at der er hyggeligt her: http://bibliotek.kk.dk/biblioteker/rentemestervejSå er det jo ærgerligt du ikke bor i NV længere Du har helt ret, det er ikke et særligt fedt sted at sidde og læse. Til gengæld synes jeg dog der er rigtig mange andre gode steder man kan sætte sig. Et af dem som jeg er blevet anbefalet men som jeg endnu ikke har prøvet, er en bar der ligger inde ved hovedbanegården. Denne ligger omme ved vesterbro udgangen og inde i denne bar er der tilsyneladende et lille bibliotek af antikvarisk natur hvor man kan sidde og hygge sig med en drink eller lign. og et støvet eksemplar fra samlingen. Jeg har fået at vide det skulle være et virkelig hyggeligt sted, men har som sagt ikke prøvet det endnu.Øhh, http://www.librarybar.dk/ ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaanie Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Jeg har ladet mig fortælle at der er hyggeligt her: http://bibliotek.kk.dk/biblioteker/rentemestervejSå er det jo ærgerligt du ikke bor i NV længere Øhh, http://www.librarybar.dk/ ???Ja det er den :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaanie Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Jeg kom forresten til at tænke på følgende illustrationer i forbindelse med vores snak om gin, hvor du kaldte det en drink for gentlemen. Det er sjovt hvordan sådanne ting skifte, bliver branded og rebranded.http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_Street_and_Gin_Lane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted January 24, 2012 Author Report Share Posted January 24, 2012 (edited) Jeg kom forresten til at tænke på følgende illustrationer i forbindelse med vores snak om gin, hvor du kaldte det en drink for gentlemen. Det er sjovt hvordan sådanne ting skifte, bliver branded og rebranded.http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_Street_and_Gin_LaneGenialitet bliver sjældent anerkendt i dets samtid MandagstræningOff efter en lang weekend med god smæk på, og massivt alkoholindtag. I det mindste havde jeg det bedre end søndag hvor det lykkedes mig at lade min kost bestå af en (ret god) Italiensk pizza og to (også ret gode) Danske Cowboytoasts, der blev fortæret til "Cocktail" og NFL. Good times Mandag blev det imidlertid, og Simon kom rullende i Bromobilen, og vi satte kursen mod ghettoen..Cross Trainer10 minA1 Bænk8x90 kg8x90 kg3x100 kg6x90 kgA2 Leg Extension10x4510x4510x4510x45B1 DB Curl10x17,5 kg10x17,5 kgB2 Lunge10x17,5 kg10x17,5 kgSå fangede kvalmen mig, og jeg måtte lige hvile hjerte og hjerne lidtDB Curl10x17,5 kgChins7-8 stykkerEvil Wheel15BOR8x80 kg - Paranoia over lænden8x70 kg8x70 kgTror jeg det var..Hjem og i bad og ind og se J. Edgar. Smider lige en anmeldelse i tråden Edited January 24, 2012 by No6bach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Det var da egentlig en fin omgang bb du fik fyret af. Er motivationen ved at være tilbage? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted January 24, 2012 Author Report Share Posted January 24, 2012 Want! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted January 25, 2012 Author Report Share Posted January 25, 2012 Det var da egentlig en fin omgang bb du fik fyret af. Er motivationen ved at være tilbage?Mjaa.. Jeg kom da afsted igen i dag Simon og Thomas er skadede, så Cross er lige på midlertidig pause. Jeg glæder mig til at komme tilbage..Quads and Abs = Winning physique!Front Squat12x40 kg10x50 kg10x60 kg10x60 kg10x60 kgFokus på god teknik og hårdt opspænd. Føltes fint..HS Lunge10x30 kg10x30 kg8x50 kgLeg Extension12x10310x10310x10310x103Evil Wheel151530 - Den trak tænder udSlut færdig.. Meldte mig ud af FitDk på vejen ud, hvorefter jeg gik i Ghetto og købte mørk chokolade, kylling, rødspætter og rugbrød hvilket jeg nu lige har spist med stort velbehag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted January 30, 2012 Author Report Share Posted January 30, 2012 Dagens træningFitDk med SimonEndnu en hård weekend.. blablaCross Trainer10 minSkrå Pres12x60 kg12x60 kg12x60 kg8x60 kg (CG)GBJ!!10x40 kg10x40 kg10x40 kg10x40 kgLolCross i morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted January 31, 2012 Author Report Share Posted January 31, 2012 (edited) Dagens træningCross i Butcherslænge siden vi havde været i garagen, så det var med bange anelser (Specielt fra Simon) at vi ankom i hallerne og gjorde klar til WOD med 1000 m på C2eren.Opvm:Sjip + DU teknik efterfulgt af en kort serie plyometriske hopWOD:A.m.r.a.p 20 min15 KB High Swing (28 kg)15 Wall Ball (8 kg)15 Box Jumps15 Push-Ups med død krop mellem hver rep15 DU/45 almindelige sjipJeg nåede lige knap 4,5 runder. Den var grim mens det stod på, men jeg fik det overraskende hurtigt godt igen. Sjovt som det er forskelligt hvor folk har deres svagheder. Simon brød sig ikke om box jumps og jeg brugte meget lang tid på push-ups. Anyways, dejligt at være afsted igen, og på torsdag tager vi en tur mere - denne gang feat. Jesper Bro Efter jeg kom hjem browsede jeg lige dba igennem og 30 min senere stod jeg med et loop stand fra Hay på mit værelse. Helt sikkert Apropos "Helt sikkert" så skrev Simon til mig efterfølgende og rykkede for en omgang guns i Adelgade. Tjaa, hvorfor ikke?A1 DB Curl8x20 kg8x20 kg8x20 kg8x20 kgA2 Tate Press10x20 kg10x20 kg10x20 kg10x20 kgPush Down10x2510x27,510x27,510x25Chins, Neutralt Greb55Leg Extension12x?12x?12x?12x?DB Curl, låst albue6x14 kg6x14 kg6x14 kg+ Lidt abs og lidt prehab til skulder. Har holdt pause fra SuperPump i et stykke tid, men Simon hookede mig op med et fix i dag inden træning. Det gik lige i CNSet og jeg var fyldt med energi igennem hele træningen og i øvrigt også gennem hele den efterfølgende madlavning. Jeg følte for at introducere Matthew til lidt Amagercuisine og biksede en omgang hakkedrenge med bløde løg og ovnkartofler sammen. 100%I morgen skal vi ud og kigge på en masse forskelligt shit til lejligheden og om aftenen holder CBS fest for deres udvekslingsstuderende på Zef. Good times, good times Edited January 31, 2012 by No6bach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted January 31, 2012 Author Report Share Posted January 31, 2012 Random Stuff JespeR S 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts