Powerbaby Posted October 11, 2006 Author Report Share Posted October 11, 2006 Så blev det onsdag morgen... jeg har været tidligt oppe, da min skulle op kl. 6.15 og til møde i nordjylland.Jeg er selv mega træt og ville nu gerne sove nu, men jeg har en aftale hos min psykiater her om et par timer, så det går ikke Nå jeg tænket jeg lige ville poste træningen fra igår.Tirsdagens træning:Maxburner v. Søren 57 min.Max puls: 96 % Avg puls: 82 %Kcal: 545Fedt: 35 %Ej hvor var mine arme og ben trætte efter de 3 timer i lørdags... mere end jeg troede, men jeg gav den jo også gas i lørdags :4thumbup: timen med Søren gik ok, og jeg fik ræst lidt et par gange..Spin Basis v. Jette 44 min.Max puls: 93 %Avg puls: 77 % Kcal: 381Fedt: 40 %Noget andet forholdt det sig med Jettes time mine ben var færdige og gad ikke mere. Selvom hun kørte interval og lidt af det hele gad de ikke - basta ! Mod slutningen kørte vi mega hurtigt og ´dér gav jeg så lige det sidste jeg havde i mig, bogstavelig talt, for da jeg kom hjem gik jeg kold og havde kvalme og de sædvanlige symptomer det er bare så træls... øv øv.Alt i alt et par timer med trætte ben og vilje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivsen Posted October 11, 2006 Report Share Posted October 11, 2006 Hey Power tak for dine hilsner i min log Godt at se at der er andre spinning-freaks her rundt omkring :4thumbup: Syns da iøvrigt det er meget ok pulsdata for din 2. time - taget i betragtning at du var "flad" - oder ? 77% i snit puls er da godt man kan jo ikke køre 100% hele vejen Ha' en dejlig dag /Vivs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
britone Posted October 11, 2006 Report Share Posted October 11, 2006 Så blev det onsdag morgen... jeg har været tidligt oppe, da min skulle op kl. 6.15 og til møde i nordjyllandDu må nu undskylde men dette er da ikke tidligt oppe der er vi ved at være færdig med opvarmningen din syvsover Kenn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted October 11, 2006 Author Report Share Posted October 11, 2006 Du må nu undskylde men dette er da ikke tidligt oppe der er vi ved at være færdig med opvarmningen din syvsover Kenn For mig er det MEGET tidligt... jeg står normalt op enten kl. 6.30 (hvis vi skal i børnehave) og kl. 8 ellers.De næste to dage skal jeg op kl. 6.30 øv men sådan er det jo.Dér fik jeg lige en over næsen.... "færdig med opvarmningen" du prikker til min samvittighed.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted October 11, 2006 Author Report Share Posted October 11, 2006 Hey Power tak for dine hilsner i min log Godt at se at der er andre spinning-freaks her rundt omkring :4thumbup: Syns da iøvrigt det er meget ok pulsdata for din 2. time - taget i betragtning at du var "flad" - oder ? 77% i snit puls er da godt man kan jo ikke køre 100% hele vejen Ha' en dejlig dag /VivsHej VivsJa det er godt med spinning... mere af det ! jeg er vil med det og det er ikke meget der kan få mig til at droppe en time...Ja det var måske ok pulsdata for den 2. time.. jeg var virkelig flad og gik helt kold da jeg kom hjem... man kan jo ikke køre 100 % hele tiden (eller timen) og så giver vi den bare gas på lørdag igen ! God dag til dig også..Baby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted October 13, 2006 Author Report Share Posted October 13, 2006 Jeg har forresten tabt mig 2,6 kg siden den 15 september Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danfanatiker Posted October 13, 2006 Report Share Posted October 13, 2006 Du må nu undskylde men dette er da ikke tidligt oppe der er vi ved at være færdig med opvarmningen din syvsover Kenn DET DER ER SYGT KENN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danfanatiker Posted October 13, 2006 Report Share Posted October 13, 2006 Jeg har forresten tabt mig 2,6 kg siden den 15 september SÅDAAAAAAAAAAAAAAAAAAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted October 13, 2006 Author Report Share Posted October 13, 2006 :4flex: Ja Julie, det er bare for fedt ! Det har også stået stille længe (og gået lidt op ) men nu ser det ud som om det er på vej i den rigtige retning :4thumbup: Jeg mangler dog stadig at tabe 7.2 kg (heeelt præcist ) men det skal nok komme, mon ikke ? Der er 6 uger tilbage til jul, så jeg håber at der er røget 2.5 kg inden da (der er lige 2 julefrokoster inden, så'e jeg satser ikke så højt :4drunk: )Jeg skal nok opdatere lidt ind imellem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
britone Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 DET DER ER SYGT KENN ja ja spild bare tiden med at sove det er bare et spørgsmål om vane for slet ikke at nævne hvilken fed start på dagen det giver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
britone Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 (edited) Jeg har forresten tabt mig 2,6 kg siden den 15 september Dejligt at læse det kører for digKenn Edited October 15, 2006 by britone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted October 18, 2006 Author Report Share Posted October 18, 2006 Dejligt at læse det kører for digKennJa jeg håber det fortsætter.. jeg har ikke vejet ig siden og gør det måske heller ikke før den 26 oktober. Så er der gået 14 dage siden sidst... Vil gerne have tabt mig 1 kg der også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted October 24, 2006 Author Report Share Posted October 24, 2006 Ups... jeg har da vist glemt at poste min træning i sidste uge....Nå men jeg var afsted tirsdag som jeg plejer i to timer. Idag skal jeg også til de to timer, så kan jeg poate derefter.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted October 25, 2006 Author Report Share Posted October 25, 2006 Så er det imorgen jeg skal vejes.... så må vi se om der er sket noget.... positivt Jeg kom ikke til træning tirsdag.. der kom noget i vejen HVor er her stille i min log. Jeg har nu heller ikke skrevet så meget på det sidste... har faktisk ikke haft det så godt, hvis jeg skal være ærlig - og det kan jeg jo lige så godt.Jeg er begyndt på medicin og det ved jeg ikke lige hvordan jeg har det med.. har taget det i 14 dage nu, og én ting er sikkert... det ødelægger min appetit, eller dvs. lysten til mad og til at spise det er måske bare her i opstarten.. men det er da underligt.Er der nogen herinde der får medicin mod angst ? Baby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted October 29, 2006 Author Report Share Posted October 29, 2006 Lørdagens træning:Maxburner v. Linda 54 min.Max puls: 95 %Avg puls: 86 %Kcal: 568Fedt: 30 % Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rih Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Er der nogen herinde der får medicin mod angst ? BabyHejsa jeg har fået depressions medicin for 6 år siden, og jeg mistede også min appetit Det gav et vægttab på ca. 12 kg. på et år :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted November 3, 2006 Author Report Share Posted November 3, 2006 Hej RihJeg tror du er den sidste der læser med herinde... Tak fordi du hænger ved... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
britone Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Hej RihJeg tror du er den sidste der læser med herinde... Tak fordi du hænger ved... NOPE Lurer også du God weekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted November 6, 2006 Author Report Share Posted November 6, 2006 (edited) NOPE Lurer også du God weekend Tak Britone... Det er ikke nemt når psyken ikke rigtig vil lege med for tiden. Håber jeg kan komme til træning imorgen eftermiddag... overvejer at gå en tur sidst på eftermiddagen idag.. bare en times tid så jeg kommer lidt ud.Er der nogen der kan anbefalæe en god mp3 afspiller til gåture ? Sådan i en fornuftigt prisklasse.. Edited November 6, 2006 by Powerbaby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rih Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Desværre kan jeg ikk eanbefale en god MP3 afspiller Den jeg har er en billig een fra Føtex til 300 kr. (vistnok) og den har været i brug i et år, og der er allerede kommet en løs forbindelse i den (MØG!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danfanatiker Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Tak Britone... Det er ikke nemt når psyken ikke rigtig vil lege med for tiden. Håber jeg kan komme til træning imorgen eftermiddag... overvejer at gå en tur sidst på eftermiddagen idag.. bare en times tid så jeg kommer lidt ud.Er der nogen der kan anbefalæe en god mp3 afspiller til gåture ? Sådan i en fornuftigt prisklasse.. Ved godt vi ikke må nævne navne, men hvad med en DENVER Billigt og de dur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted November 7, 2006 Author Report Share Posted November 7, 2006 Tirsdagens træning:Maxburner v.Jesper P 59 min.Max puls: 92 %Avg puls: 81 %Kcal: 544Fedt: 35 %En morgentime idag.... tager den lidt med ro Danf:Jeg vidste ikke vi ikke måtte skrive navne hrinde... der kan man bare se.. men tak.Rih: Ja jeg skal passe på med at købe for billigt... det er ikke nemt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
britone Posted November 14, 2006 Report Share Posted November 14, 2006 Hva såååååå du har du fået købt dig en mp3 maskine eller er du gået i vinterhi nå synes bare det var langt tid siden du havde skrevet i din log håber du er ovenpå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbaby Posted November 14, 2006 Author Report Share Posted November 14, 2006 Jeg er ikke ovenpå... faktisk nærmere på vej længere ned Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MTBforever Posted November 14, 2006 Report Share Posted November 14, 2006 Hvilket er rigtigt trist at høre. Jeg håber at du enten ved egen eller andres hjælp kan samle dig selv op igen. Man kan nemt savne din ubetingede personlige ærlighed og dit iøvrigt dejligt skæve syn på mange ting.God bedring ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts