AndersHolm Posted July 2, 2005 Report Share Posted July 2, 2005 (edited) Så kom tiden og lysten til at starte en ny log. Eksamener og sommer-diæten er netop overstået. Så nu går det næste års tid med at forberede min konkurrence debut...Lidt om mig:Navn: Anders HolmAlder: 27Højde: 179.5 cmVægt: 80/90 kg (onseason/offseason)Trænings baggrund: Siden august 1998'Civil' uddannelse: IKT Ingeniør fra Ingeniørhøjskolen i Århus pr. januar 2007.Anden Uddannelse: Fitness instruktørSkader: Jeg har døjet en smule med en skulderskade i venstre skulder, håber ikke den kommer igen.Bænkpres: 160 kgSquat: 1 rep @ 171 kg - 2 reps @ 161 kgDødløft: 200 kgKonkurrencer:DM 2006 - Athletic Fitness -180 cm - 1. plads.DM 2008 - Athletic Fitness -180 cm - 2. plads.Mit ugentlige program ser ud som følger:Mandag: Bryst - Triceps - MaveTirsdag: Ryg - BicepsOnsdag: SkuldreTorsdag: Forlår - MaveFredag: Bryst - TricepsLørdag: Baglår - Ryg - Skulder Edited October 14, 2008 by AndersHolm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 2, 2005 Author Report Share Posted July 2, 2005 Så er den nye log startet, men der vil først komme indlæg fra d. 11/7-05, da jeg tager på ferie idag..! Velfortjent ferie syntes jeg i hvert fald selv.Ha' det godt så længe..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granhof Posted July 2, 2005 Report Share Posted July 2, 2005 Tillykke med din nye log, og målet til næste år Imponerende fedt% du render rundt med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 2, 2005 Author Report Share Posted July 2, 2005 (edited) Tillykke med din nye log, og målet til næste år Imponerende fedt% du render rundt med <{POST_SNAPBACK}>Mange tak..! Ja det har heller ikke altid været lige sjovt at komme derned..! Men ser da frem til at bulke vinteren over...! :4mewantfood: haha..! Edited July 2, 2005 by Anders_L_Holm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 11, 2005 Author Report Share Posted July 11, 2005 Så blev det mandag igen..! Og jeg har netop nyt en uges ferie med vennerne..! Der blev hverken trænet noget i den uge, eller tænkt over hvad der blev hældt indenbords..! hehe..!Men som sagt mandagen kom, og det er på tide at fortsætte vejen til DM i Athletic fitness 2006..! Dagens træning stod på Ryg, triceps og mave + cardio.Ryg:Cable Front Pulldown:1x10 @ 55 kg2x10 @ 65 kg2x10 @ 70 kgCable Seated Row:2x10 @ 80 kg1x10 @ 85 kg1x10 @ 90 kgDumbbell Bent-over Row:4x10 @ 30 kgSeated High Row:2x10 @ 60 kg2x10 @ 65 kgTriceps:Barbell Lying Triceps Extension (French press): 3x10 @ 35 kg1x10 @ 40 kgCable Pushdown (proneret greb): 2x10 @ 75 kg2x10 @ 80 kgCable Pushdown (supineret greb): 4x10 @ 60 kgMave: Dragonflags:3x5 @ BWCrunch: 3x15 @ BWCrunch på bold med fødder støttende på bænk: 3x15 @ BWCardio: Rotex 15 min @ Level 73 min @ Level 82 min @ Level 9Det var dagens træning...! Det gik ganske fint, var varmt i centret, så sveden stod af mig..! :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASS Posted July 11, 2005 Report Share Posted July 11, 2005 Hey....Nasty scary fedt% og god fysik .... :4flex:Held og lykke med målet i 06 og træningen fremover.....Mass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 12, 2005 Author Report Share Posted July 12, 2005 Hey....Nasty scary fedt% og god fysik .... :4flex:Held og lykke med målet i 06 og træningen fremover.....Mass <{POST_SNAPBACK}>Tak tak mester..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rall Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 Hej AndersGod fysik. Imponerende så cut du er :4thumbup: . Det bliver spændende at følge din Log på vej mod AF 2006. Held og lykke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 12, 2005 Author Report Share Posted July 12, 2005 Hej AndersGod fysik. Imponerende så cut du er :4thumbup: . Det bliver spændende at følge din Log på vej mod AF 2006. Held og lykke <{POST_SNAPBACK}>Mange tak Rall..! Glæder mig også til at komme godt igang..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
life*raider Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 Crazy og vildere fedt % du har dig champ Det ser fandme ondt ud :4thumbup: Nå men held og lYkke med din nye log (Håber sku den blir opdateret fordi det her ska sku nok blive cool at følge) Hvor træner du ellers henne i "YEARHOUSE" aka Aarhus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 13, 2005 Author Report Share Posted July 13, 2005 Crazy og vildere fedt % du har dig champ Det ser fandme ondt ud :4thumbup: Nå men held og lYkke med din nye log (Håber sku den blir opdateret fordi det her ska sku nok blive cool at følge) Hvor træner du ellers henne i "YEARHOUSE" aka Aarhus <{POST_SNAPBACK}>Hey..! Mange tak der..! Jeg skal da forsøge at opdatere loggen så ofte dt eren nødvendighed..! heh..! Men efter hvert træningspas kommer der i hvert fald et indlæg..Jeg træner i Fin Form, Viby. Nu også kendt som Fitness.dk.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 13, 2005 Author Report Share Posted July 13, 2005 Så blev det tirsdag..! Også kendt som min disko dag..! heheJeg kunne tydeligt mærke gårsdagens rygtræning. Gode DOMS..! :4thumbup: Lækkert...Men idag altså Bryst og Biceps + cardio.Bryst: Dumbbell Bench Press: 1x10 @ 22 kg (lidt let opvarmning)1x10 @ 30 kg4x10 @ 34 kgDer er 'desværre' kun håndvægte til og med 34 kg i det center jeg træner i, indtil videre klarer jeg mig fint med dem, meeen det begynder måske snart at snærpe til..! Incline Dumbbell Bench Press:4x10 @ 30 kgDecline Dumbbell Bench Press: 4x10 @ 28 kgPuuh..! 3 rimelig hårde press øvelse i rap..! det kan nok mærkes imorgen..! heheBiceps: Concentration Curl u. støtte:2x10 @ 13 kg2x10 @ 14 kgDumbbell Hammer Curl:4x10 @ 14 kgBarbell Curl:4x10 @ 30 kgCardio: Rotex: 15 min @ level 73 min @ level 82 min @ level 9Slut puls: 170 slag. pr. min. En semi god workout idag..! Men er tilfreds..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 13, 2005 Author Report Share Posted July 13, 2005 Så blev det Onsdag d. 13. Juli 2005... Og onsdag betyder ben dag..! :4thumbup: Jepsen dagens trænings står på ben og skuldre..! Men men, eftersom min skadede skulder har brokket sig lidt på det sidste, har jeg besluttet at holde mig fra den direkte skuldertræning i et stykke tid og lave mine genoptræningsøvelser for skulderen i den periode..Jeg kom desværre lidt sent afsted til træningen idag, så der var lidt pres på med tiden, da jeg skulle jobbe i centret bagefter, men jeg nåede det dog, uden at det blev helt vildt. Ben:Squat: 1x12 @ 52 kg (let opvarmning)1x10 @ 72 kg (opvarmning)1x10 @ 92 kg1x10 @ 112 kg1x10 @ 122 kg1x8 @ 132 kgDen var sgu tung idag..! Lidt nitte..Smith Single Leg Split Squat: 2x10 @ 10 kg2x10 @ 15 kgden sved idag..! Ik tid til for mange pauser..! Lever Lying Leg Curl:2x10 @ 30 kg2x10 @ 35 kgPheew, og så med lidt tid tilovers..! Ovenstående blev klaret på 35 min. Trøjen var godt våd..! heheJeg har forresten de onde DOMS i brystmusklerne idag..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slettet bruger Posted July 14, 2005 Report Share Posted July 14, 2005 Hey welcomen te'... Held og lykke med målet næste år - så ses vi i klassen +180??? Virkelig imponerende fedt% du fiser rundt me'.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 15, 2005 Author Report Share Posted July 15, 2005 Hey welcomen te'... Held og lykke med målet næste år - så ses vi i klassen +180??? Virkelig imponerende fedt% du fiser rundt me'.... <{POST_SNAPBACK}>Mange tak..! Jeg regner nu med at være i -180 klassen, da jeg kun lige er 180 cm høj..! Men nu må vi ses..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse T Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Hey welcomen te'... Held og lykke med målet næste år - så ses vi i klassen +180??? Virkelig imponerende fedt% du fiser rundt me'.... <{POST_SNAPBACK}>Mange tak..! Jeg regner nu med at være i -180 klassen, da jeg kun lige er 180 cm høj..! Men nu må vi ses..!<{POST_SNAPBACK}>er du ikk højere?? troed du var nær de 190... Nå, men som sagt ved dine billeder, ser det kanont ud!! Blir spændende at følge din log... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 15, 2005 Author Report Share Posted July 15, 2005 Så blev det torsdag..! Og endnu engang tid til Ryg, Triceps og Mave..! Mine ben er totalt ømme idag..! Kan knap nok komme op eller ned ad trapperne..! hmm..! Sgu lækkert..! hehe Ryg: Cable Front Pulldown: 1x10 @ 55 kg2x10 @ 65 kg2x10 @ 70 kgCable Seated Row: 2x10 @ 80 kg1x10 @ 85 kg1x10 @ 90 kg1x8 @ 100 kg Dumbbell Bent-over Row: 3x10 @ 30 kg1x10 @ 34 kgSeated High Row (nyere maskine): 2x10 @ 55 kg2x10 @ 60 kgTriceps: Barbell Lying Triceps Extension (French press): 2x10 @ 35 kg2x10 @ 40 kgCable Pushdown (proneret greb): 2x10 @ 75 kg2x10 @ 80 kgCable Pushdown (Hammergreb om tov): 4x10 @ 50 kgMave: Dragonflags: 3x5 @ BWCrunch: 3x15 @ BWCrunch på bold med fødder støttende på bænk: 3x15 @ BWIngen cardio idag, da mine ben stadig er monster ømme.. så ville lige give dem en lille pause..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 15, 2005 Author Report Share Posted July 15, 2005 (edited) Hey welcomen te'... Held og lykke med målet næste år - så ses vi i klassen +180??? Virkelig imponerende fedt% du fiser rundt me'.... <{POST_SNAPBACK}>Mange tak..! Jeg regner nu med at være i -180 klassen, da jeg kun lige er 180 cm høj..! Men nu må vi ses..!<{POST_SNAPBACK}>er du ikk højere?? troed du var nær de 190... Nå, men som sagt ved dine billeder, ser det kanont ud!! Blir spændende at følge din log... <{POST_SNAPBACK}>Nej jeg er desværre ikke højere..! Ville bestemt ikke have noget imod at være 190..! hehe..! Og mange tak forresten..! jeg skal da forsøge at gøre det værd at følge..! EDIT: Tastefejl..! Edited July 15, 2005 by Anders_L_Holm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse T Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 mægtigt... Er det program som du kører med nu, altid været det du har kørt med?? For det ser ud som om du har haft pænt succes med det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 15, 2005 Author Report Share Posted July 15, 2005 mægtigt... Er det program som du kører med nu, altid været det du har kørt med?? For det ser ud som om du har haft pænt succes med det.. <{POST_SNAPBACK}>Nej, altså da jeg startede kørte jeg fullbody som de fleste andre nok har gjort.. Men det blev hurtigt splittet op..! Jeg har faktisk kørt både 2, 3, 4 og 5 split.. Men efter jeg tog uddannelsen til Fitness instruktør lavede jeg om på mit program, altså et 3-split der trænes 2 gange igennem hver uge..! Og det har givet mig de bedste resultater..! Dog fandt jeg lynhurtigt ud af, at mine ben ikke kunne nå at blive klar til det 2. træningspas i mit 3-split..! Så jeg nøjes med at give den gas i benene 1 gang om ugen, mens alt andet får 2 gange..! Jeg har eksperimenteret en del med mit program, og fundet frem til noget der virker ret godt for mig..! Ind imellem laver jeg det om i bare en uge, for så at gå tilbage..! hvilket jeg også føler giver ret godt..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse T Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 mægtigt... Er det program som du kører med nu, altid været det du har kørt med?? For det ser ud som om du har haft pænt succes med det.. <{POST_SNAPBACK}>Nej, altså da jeg startede kørte jeg fullbody som de fleste andre nok har gjort.. Men det blev hurtigt splittet op..! Jeg har faktisk kørt både 2, 3, 4 og 5 split.. Men efter jeg tog uddannelsen til Fitness instruktør lavede jeg om på mit program, altså et 3-split der trænes 2 gange igennem hver uge..! Og det har givet mig de bedste resultater..! Dog fandt jeg lynhurtigt ud af, at mine ben ikke kunne nå at blive klar til det 2. træningspas i mit 3-split..! Så jeg nøjes med at give den gas i benene 1 gang om ugen, mens alt andet får 2 gange..! Jeg har eksperimenteret en del med mit program, og fundet frem til noget der virker ret godt for mig..! Ind imellem laver jeg det om i bare en uge, for så at gå tilbage..! hvilket jeg også føler giver ret godt..! <{POST_SNAPBACK}>okay.. cool.. ja, man burde nok gøre som dig og så bare lave et program selv, som kroppen reagerer positivt på og så lytte til den, når den trænger til noget nyt en evt pause... hva gav du for at få instruktør uddannelsen?? ca 10k? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 15, 2005 Author Report Share Posted July 15, 2005 okay.. cool.. ja, man burde nok gøre som dig og så bare lave et program selv, som kroppen reagerer positivt på og så lytte til den, når den trænger til noget nyt en evt pause... hva gav du for at få instruktør uddannelsen?? ca 10k?<{POST_SNAPBACK}>Tjaa, det syntes jeg i hvert fald virker mest fornuftigt og logisk..! Nu er jeg så heldig at jeg fik uddannelsen af min arbejdsgiver i Fin Form..! Men ja, prisen ligger vist i omegnen af 10K... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Gode løft og imponerende fysik :4thumbup: Kører du altid med 10 reps eller mere ?Det synes jeg også er bedst, men mange herindeer mere tilhængere i f.eks 10 sæt 3 reps i de store løft.God træning, og tillykke med fødselsdagen i dag Henning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted July 15, 2005 Author Report Share Posted July 15, 2005 Gode løft og imponerende fysik :4thumbup: Kører du altid med 10 reps eller mere ?Det synes jeg også er bedst, men mange herindeer mere tilhængere i f.eks 10 sæt 3 reps i de store løft.God træning, og tillykke med fødselsdagen i dag Henning <{POST_SNAPBACK}>Mange tak Henning..! Jeg kører altid med 10 reps ja..! Jeg har forsøgt mig med både 5, 8, 10 og 12... og 10 har så virket bedst for mig, i forhold til det jeg ønsker at opnå...! Men ja, når jeg skal løfte lidt ekstra bliver det jo givetvis ikke til så mange reps..! Og tak for fødselsdagshilsenen..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse T Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 hva satan, har du fødselsdag.. sorry mester.. tillykke!! :banana3: fedt du fik uddannelsen!!! gad jeg sq godt ha... Nå, men ha en fed dag så :4thumbup: Følger nok lig med i loggen, håber det cool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts