Quantanamo Posted July 2, 2004 Author Report Share Posted July 2, 2004 (edited) Det er sqda kanon med bordtennis som cardio!! Men hvem har jeg at spille med???!!Du kan jo spille mod mig, hvis du tør :asthanos: vi har vel alle set wargames??Tror jeg nok vi har...Og så overvejede jeg i øvrigt at smide en kylling ind der hvor du så diskret har placeret én :DQ Edited July 2, 2004 by Quantanamo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted July 6, 2004 Author Report Share Posted July 6, 2004 (edited) I øjeblikkets jagt på en overreaching inden ferien er det blevet til full-body både mandag og tirsdag:Træning i LVK mandag 5/7 - 2004 Freestyle træningTid: 1630-1800Soundtrack: ...Mennesker: Der er indkøbt ny cykel og den skulle da have sig en prøvetur så det gik over stok, sten og Einers Sti (for de indviede) til LVK's rustikke lokaler, hvor benene der allerede var brændt af efter 2 km i enkeltstarts tempo fik sig en kort pause. Jeg lagde nemlig ud med:Bænkpres: (ss1)1 x 15 @ 201 x 10 @ 501 x 5 @ 805 x 5 @ 82,5Jeg ville egentlig have kørt med 85, men der var ingen til at spotte så jeg var en og snuppede ovenståendeCalf raises: (ss1)4 x 20 @ bwLæg kan man jo altid køre og derefter var det tid til en gammel klassiker som jeg ikke har har været så flittig med på detr seneste.Power clean: (ss2)1 x 5 @ 50 + jerk5 x 5 @ 80 (kun tre i sidste sæt)Den var hård og med solen bagende ind igennem vinduerne var der god varme produktion.Reverse calf: (ss2)3 x 10 @ bwB.O. Rows: (ss3)5 x 5 @ 70Den sad rigtig godt i dagMilitary: (ss3)3 x 8 @ 40Dips:3 x 10 @ bwHelt i kælderenDragon flags:2 x 4 @ bw (strict)I et forsøg på at Pavelize mine abs fik den en omgang, men jeg må indrømme at jeg skulle tage mig noget så gevaldigt sammen, da jeg har det som om mit hovede er ved at eksplodere når jeg kører den. Gode DOMS i dag dog.Fin træning og et smut hjem til kærestens forældre for at få grillmad og så hjem igen. Alt i alt 10 km cardio på den nye låge.Træning i LVK tirsdag 6/7 - 2004 Freestyle træningTid: 2000-2100Soundtrack: Gammel rock og nyt tranceMennesker: Efter en dag med maling, boremaskine og en ordentlig moppedreng af en æggekage var der tid til en hurtig gang træning. Det blev til:Dødløft: (ts1)1 x 5 @ 701 x 5 @ 1204 x 5 @ 1451 x 1 @ 145 Sidste sæt var en smutter. Der skulle egentlig have været fem reps også, men min erector var helt brændt aw så jeg holdt der.Skrå DB Bænpres: (ts1)1 x 10 @ 12,55 x 5-6 @ 32,5Fin energi på trpds af gårsdagens bænk.Machine calf: (ts1)4 x 6 @ 65Cable crunches: (ss1)3 x 9 @ 45 Machine pull-downs: (ss1)3 x 10 @ 85Rear laterals: (qs1)2 x 20 @ 3,75Skadesforebyggende. 2 sek pause i yderpositionen.BB curls: (qs1)3 x 6 @ 30 + stangGunz!Triceps kick backs: (qs1)3 x 8 @ 7,5Triceps var rimelig flad så den sad godt.Reverse calf aka tibialis raises: (qs1)3 x 10 @ bwTibialis Anterior: Den vigtigste bøf når der skal overreaches. :DEn lynhurtig omgang på under en time, men jeg nåede hele vejen rundt. Sidste træning inden ferien bliver i morgen formiddag, og så står den ellers på en dags camping med nogle gamle venner og konen, og så ellers to uger i Tunesien... Edited July 6, 2004 by Quantanamo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted July 17, 2004 Author Report Share Posted July 17, 2004 efter en uge i Tunesien kommer lige en hurtig status. Sidste traening inden afrejse var onsdag d. 7. juli. Det blev til lidtSquat: breathing1 x 17 @ 85Baenk:ca. 5 x 5 @ 80Jeg var ret busted efter den store naengde traening inden for kort tid saa den var overraskende haard.B.o. rows:ca. 5 x 5 @ 70Derudover blev det til lidt diskooevelser og saa ellers afsted paa ferie hvor jeg sidder nu. Diaeten er knqaldhaard da jeg slet ikke bliver sulten i denne varme. Sidste vejning i forgaars: 90.2 i shorts :woot:Jeg vil proeve at spise lidt mere og saa ellers komme hjem om en uge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted July 25, 2004 Author Report Share Posted July 25, 2004 Tilbage fra ferie (= 17 dages dekonditionering ) er det tid til lidt overblik.Diæten har været effektiv (i mangel af bedre udtryk). Jeg er således nede på 90,0 i bar morgenrøv, hvilket er et tab på ca. 5 kg på 1½ måned. Flere kg end jeg havde regnet med at smide så hurtigt! Resultatet er imidlertid i orden, og jeg er lidt i tvivl, om jeg skal cutte en anelse længere ned eller fyre op for en gang forcefeedingen. Træningen har været god, og jeg er sikker på, at jeg er blevet stærkere efter 10 x 3 rutinen, men jeg forsømte desværre at teste maks efter cyklussen. Derfor bliver min næste træningsperidode baseret på guestimates, som følger: 1 RM: Bænk 105, Squat 140, Dødløft 190. Jeg havde oprindeligt tænkt mig at køre en gang traditionel HST, men efter nærmere overvejelser er jeg kommet frem til at jeg er bange for at miste for meget styrke, og i øvrigt ikke har lyst til at rode rundt i høj reps i de store øvelser på nuværende tidspunkt. Derfor bliver programmet en kombination af Hepburn og HST. De vil sige 5 x 1 tung + 5 x 5 i Bænk, squat, død, og b.o. rows. Jeg kører fullbody tre gange om ugen. Dødløft og squat køres skiftevis, med en let dag for hver fjerde træning, eller når jeg finde det nødvendigt. Mine svage punkter er i øjeblikket arme og lægge. Derfor bliver volumen højere for disse muskelgrupper. Øvelser der køres a la HST bliver derfor:MilitaryCalf raises (høj reps og lav reps skiftevis har haft god virkning på kalvene så det fortsætter jeg med)Mave (Drageon flags, floating crunches eller cable crunches)Pull-downs/chin-upsDipsCurlsLateralsPushdowns, kickbacks, closegrip bench, eller lign.12 øvelser i alt er måske lidt rigeligt og tager det for lang tid dropper jeg et par øvelser. De 17 dages dekonditionering er lang, lang tid og jeg starter derfor ret let dvs. 2 x 15 i hjælpeøvelserne og omkring 65 % i 5 x 5 i hepburn.Det var vist det hele. Kommentarer er velkomne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LungBrush Posted July 25, 2004 Report Share Posted July 25, 2004 og jeg er lidt i tvivl, om jeg skal cutte en anelse længere ned eller fyre op for en gang forcefeedingen.Der er da ingen tvivl om at du skal på kvalitetsgainvognen sammen med mig - slut med lousy mad ind med en ordentlig røvfuld prots og så bare fuuuuuuld knald på og en saaadans masse fååårced!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted July 25, 2004 Author Report Share Posted July 25, 2004 Det håbede jeg sådan at du ville sige :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LungBrush Posted July 25, 2004 Report Share Posted July 25, 2004 (edited) Jeg er pro-forced Vi er en organanisation der har afdelinger i alle landets centre hvor vi med små skjulte forcedgivninger langsomt sniger forcedpropagandaen ind hos alle de vantro. Det sjove er at vores præsident også sætter sine ben i LvK, endda i en ledende rolle i klubben :lol: Edited July 25, 2004 by LungBrush Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 25, 2004 Report Share Posted July 25, 2004 Under MOL BC 2004 havde Cille eftersigende stor succes med See-food diæten. Princippet er: "If you see food, eat it" :lol: Måske det var noget. :4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted July 26, 2004 Author Report Share Posted July 26, 2004 (edited) Det sjove er at vores præsident også sætter sine ben i LvK, endda i en ledende rolle i klubbenHail to el Presidente aka Mr. Fårced Under MOL BC 2004 havde Cille eftersigende stor succes med See-food diæten. Princippet er: "If you see food, eat it"Ja jeg så godt Cilles madprogram og idéen er sådan set fin bortset fra at jeg flytter fra mors køleskab i Blovstrød til lorteøen i denne uge og derfor er jeg bange for at ovenstående princip vil medføre at jeg krymper til Kipketer størrelse :D Men der er ingen tvivl om at næste bulk periode nok skal være lidt mere kontrolleret end den forrige der var ren forcefeeding og bragte mig fra 80 kg til 96 på syv måneder... Måske lige i overkanten. Og nu det alvorlige:Træning i LVK mandag 26/7 - 2004 Hepburn, HST hybridTid: 1330 - 1445Squat:opv.: 1 x 15 @ 201 x 10 @ 60Workset:5 x 1 @ 102,55 x 5 @ 90Av, av og tud, tud :( Singlerne var fine, men lidt langsomme og femmerne var bare hårde. Jeg holder aldrig mere 18 dages dekonditionereing.Bænkpres:opv:1 x 15 @ 201 x 5 @ 50Workset:5 x 1 @ 755 x 5 @ 67,5Singlerne var hårdere end forventet, men femmerne nemme undtagen sidste sæt hvor det lige pludselig blev hårdt. Ingen tvivl om at min workkapacity er i bund.B.O. BB rows:5 x 1 @ 655 x 5 @ 55Nem, nem, men lidt underligt at køre singles i denne øvelse. Jeg vil overveje at køre den som HST i stedet eller bare 5 x 5 uden singles.Military: ss12 x 15 @ 27,5Det ser fuldstændig latterligt ud med så lidt på stangen, men den blev nu rimelig hård alligevel p.g.a. de høje reps.Pull-downs: ss12 x 15 @ 60Samme fornemmelse som military.Dips: ss21 x 12 @ bw1 x 10 @ bwJeg havde håbet at den var blevet endnu nemmere p.g.a. den lettere bw, men dekonsitioneringen har sørget for at det ikke er tilfældet.Standing Calf raises: ss23 x 30 @ bwLean away laterals: ss32 x 15 @ 5Nem vægt, men hård til sidst alligevel p.g.a. reps. Man føler sig ikke så høj i hatten når man står og går kold med sådan en bette vægt :lol: Cable crunch: ss32 x 15 @ 32,5Ez-curls: ts12 x 15 @ 27Pull-overs: ts12 x 15 @ 25One leg calf raises: ts12 x 8 @ bwRigtig hård træning. Min workkapacity er i bund og med hepburn i de store øvelser er man godt brugt allerede fra starten. Jeg havde helt glemt hvor hårdt det er at starte med 15 reps i hst lige efter pausen. Og ja jeg ved godt at jeg tuder :D tiden var dog helt fin og jeg tror nok at det skal gå selvom det er lidt mange øvelser. Edited July 26, 2004 by Quantanamo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 26, 2004 Report Share Posted July 26, 2004 15'erne ER onde, med military som noget af det værste18 dages SD :dropjaw:Held og lykke med DOMS i morgen - og de efterfølgende dage :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LungBrush Posted July 26, 2004 Report Share Posted July 26, 2004 For sadan Bobby! Så er jeg kommet lige efter du skred ...hmmm, hvornår træner du onsdag? (aften ikke ;)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted July 26, 2004 Author Report Share Posted July 26, 2004 15'erne ER onde, med military som noget af det værste18 dages SD Held og lykke med DOMS i morgen - og de efterfølgende dageIkke bare DOMS, men DOMP... hvornår træner du onsdag? (aften ikke?)Jo det er planen, men jeg skal flytte onsdag så den er lidt flydende! Bemærk i øvrigt ny signatur og titel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 26, 2004 Report Share Posted July 26, 2004 15'erne ER onde, med military som noget af det værste18 dages SD Held og lykke med DOMS i morgen - og de efterfølgende dageIkke bare DOMS, men DOMP... [Asbjørn Riis mode=on]U-BEHAGELIG, FYFFER PYFFERYEAH [Asbjørn Riis mode=off] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted July 26, 2004 Author Report Share Posted July 26, 2004 [Asbjørn Riis mode=on]Den kan høres helt op på bageste række. Lige til en hovedpine nummer 135... YEAH! [Asbjørn Riis mode=off] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LungBrush Posted July 27, 2004 Report Share Posted July 27, 2004 Oki ... og totalllllltt feee respekt til Pro-Forceds første ægte medlem udover mig selv :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted July 29, 2004 Author Report Share Posted July 29, 2004 Træning i LVK onsdag 28/7 - 2004 Hepburn, HST hybridTid: 1830-1945Temperatur: Meget højPower clean:1 x 10 @ 505 x 1 @ 705 x 5 @ 60Nemt, men varmt. Ca et minuts pause mellem sættene.Skrå Bænkpres: ss13 x 8 @ 25Den burde have været lettere end den var :D, men naturligvis overkommelig under alle omstændigheder.DB Rows: ss13 x 8 @ 32,5Længe siden jeg har haft gang i den, men den sad godt og var rimelig nem.Military: ss22 x 15 @ 30Syrede godt til...Pull-downs: ss22 x 15 @ 60NemDips: ts11 x 14 @ bw1 x 10 @ bwLidt ømhed i skulderen.Standing Calf raises: ts13 x 30 @ bwSiddende laterals: ts12 x 15 @ 5Forbløffende hårdt at køre den siddende, men den rammer godt.Floating crunches: ts22 x 15 @ 5DB curls: ts2One leg calf: ts23 x 8 @ bwKick backs: ss32 x 15 @ 5Pinch gripping:2 x maks @ 15+ Lidt rotator cuff arbejde. En rigtig godt træning med LungBrush, der blev skudt i sænk af for mange fårced dips og Torben der havde gang i noget seriøs skulderpres. Selv rundede jeg de 60 grader og synes allerede at workkapaciy'en er hastigt på vej frem. Derudover er jeg så småt i gang med at bulke igen så jeg kan få noget ud af HST'en. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted August 3, 2004 Author Report Share Posted August 3, 2004 En hutig lille update!Der bliver trænet i TSK i øjeblikket. Jeg har ikke internet i min nye lejlighed og derfor bliver der ikke opdateret fast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetö Posted August 21, 2004 Report Share Posted August 21, 2004 Hej Ulrik.Hyggeligt at møde dig i går i byen. Du er godt nok blevet stor, bred og ubehagelig at se på, man kan godt se at du har gainet en enorm mængde muskelmasse det sidste års tid. MVH Vetö ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LungBrush Posted August 21, 2004 Report Share Posted August 21, 2004 Det er faktisk helt nye gains, de er kommet siden han kom med i Pro-Forced Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted August 22, 2004 Author Report Share Posted August 22, 2004 Thnx Vetö... Det er faktisk helt nye gains, de er kommet siden han kom med i Pro-ForcedDet kaldes forced bulking... "En bid mere! Kom nu!" :4mewantfood: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted September 16, 2004 Author Report Share Posted September 16, 2004 Hej i loggen. Her kommer et styk opdatering:Der bliver som nævnt trænet i TSK for tiden hvor jeg får kæbet den lidt med Anyone, Zoa og Cilius. Min dødløft har ikke været optimal efter sommerpausen og det samme gælder squatten. Sidstnævnte har dog kørt rigtig meget bedre efter at jeg fik talt med Prehn og siden har kørt med stangen en anelse længere nede på ryggen, hvilket gør at lænden ikke er så belastet og quadsne derfor kan give lidt mere.Hepburn har kørt ok, men den var beregnet lige hårdt nok efter den lange ferie. Nu står den på freestyle træning, og styrken er på niveau eller bedre end før ferien i alle øvelser undtagen kødløften.Jeg regner med at få fast internet i løbet af et par uger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted October 2, 2004 Author Report Share Posted October 2, 2004 Efter en rustur med alt for meget sprut er det blevet til otte dage helt uden træning. Det svarer fint til en dekonditionering så jeg snupper en gang HST, hvor jeg regner med at lave noget progression i sæt så jeg starter med 2 x 15 og slutter med 5 x 5 i de store øvelser. Derudover er jeg så træt af at min dødløft ikke er kommet op på det niveau som den var før ferien at jeg snupper en single cyklus med max sat til 180 kg.Træning i LVK lørdag 2/10 - 2004 HST + dødløft singlesTid: 1230-1400Sondtrack: God gang metal med bl.a. AC/DC, Rammstein og MotorheadEfter at ahve sovet rigtig længe hjemme hos de gamle stak jeg næsen mod gode gamle LVK. Jeg lagde ud med en gang høj rep squats supersettet med lidt let skulderSquat (ss1)2 x 14 @ 85Ret god dybde, men stor knævandring så vidt jeg kunne bedømme.Laterals og rear laterals (ss1)2 x 18 @ 2,5Meget nemme, men jeg passer meget på skulderen her lige efter dekonditioneringen.Bænkpres (ss2)2 x 11 @ 72,5Blev vist til 9 i andet sæt, ikke super, men den kører normalt ikke aå godt om formiddagen.Calf press (ss2)2 x 16 @ 70Yates rows (ss3)2 X 12 @ 62,5Jeg prøver at køre Yates rows et stykke tid efter at have kørt standard B.O. rows i lange tider. Den føles rigtig god so far...Rotator cuff (ss3)1 x 15 @ 2,5Har droppet elastikken til fordel for vægtene til rotator cuffen. Virker fint.Military2 x 10 @ 40Hård, men retfærdig Pull-ups2 x 8 @ bwLidt hårdere end i onsdags. Kropsvægtsøvelser og bulking er djævlens værk.Dips2 x 12 @ bwMeget dybeEZ-curls2 x 12 @ stang + 22,5Havde det ondeste pump i armene da jeg nåede hertil, og det er jo altid lækkert. En af de gode ting ved at køre high reps.Pull-overs2 x 12 @ 30Dragon Flags2 x 3-4Den øvelse er sku' ikke for børn.Dødløft15 x 1 @ 117,5Skiftende krydsgreb og ellers stille og rolig. Ca. 1 minuts pause.En rigtig godt træning, hvor Myhlers trippede rundt med sine massive guns og kom med kommentarer som: "Man skal stinke lidt" :lol: Fik i øvrigt lige sagt mojn til Honkey der skulle rives rundt af Patfield og Dødfield. Og så var der en ung fyr der spurgte om nogle træningsråd. Det luner... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted October 10, 2004 Author Report Share Posted October 10, 2004 Træning i LVK søndag 10/10 - 2004 HST + dødløft singlesTid: 1300-1430Sondtrack: Blandet heavy og gansta vapFolk: LungBrush og HonkeyDer skulle have været trænet lørdag, men fredagen stod på ghetto-fest på uni iført gedigen høngerøv, svedbånd, cappen lidt på skrå og tanktopæ. En af de sjoveste fester jeg har været til, men det betød også at jeg blev godt ristet og derfor udskød træningen til søndag (i dag).Squat (ss1)2 x 12 @ 90Meget dybe og jeg råbte som en kælling på de sidste reps i følge Honkey Mener nu selv at det var rigtige vikingehyl.Laterals og rear laterals (ss1)2 x 18 @ 2,5Stille og roglig for at få tiden til at gå imellem squat sættene.Bænkpres (ss2)2 x 10 @ 75Den var håredere end forventet, men pausen imellem sættene var også lige kort nok.Calf press (ss2)2 x 14 @ 80"Det er utroligt at dine lægge ikke vokser så meget som du træner dem!" sagde den kære LungBrush og ja, mine lægge er stadig puny. Yates rows (ss3)2 X 12 @ 65Kørte godt i dag.Rotator cuff (ss3)1 x 15 @ 2,5Lift knirken i venste skulder, men fin.Military (ss4)2 x 10 @ 42,5Stadig hård... Pull-ups (ss4)2 x 8 @ bwRigtig god i dag. Til dels p.g.a. vægten, men det vender jeg lige tilbage til.Dips (ss5)2 x 12 @ bwGod dybde (ss5)EZ-curls (ss5)2 x 12 @ stang + 22,5En enkelt forced fra Honkey der fik et par stykker til gengæld. Pull-overs (ss6)2 x 12 @ 32,5Dragon Flags (ss6)2 x 4-5 Dødløft10 x 1 @ 135Fin, men ikke så meget fart. pause 2 min.Dagens træning var rigtig god og med Honkey og LungB i huset blev der kørt masser af kæbe. Jeg kan stadig ikke få spist nok , så nu begynder jeg på rigtig tarvelige kcal. muligvis i form af peanuts... Vægten viste 90,8 i her til morgen. Det er kun et kg mere end da jeg vedjede mindst efter sommerferien. Det vil sige at jeg har taget et kg på på to en halv måned. Det er ikke gost nok når man skal forestille at bulke Ride the big one... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LungBrush Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 (edited) med Honkey og LungB i huset blev der kørt masser af kæbe.Masser af kæbe siger du!! Nej det var sq hyggeligt, har stadig ikke fået ild i min mobi, men håber det sker iden imorgen og så må vi se på det motherfuckeroverarmsfilmkigning og awprotning :4thumbup: Edited October 10, 2004 by LungBrush Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted October 12, 2004 Author Report Share Posted October 12, 2004 Træning i LVK tirsdag 12/10 - 2004 HST + dødløft singlesTid: 1230-1400Sondtrack: Overkill, Pantera mm.Folk: LungBrush og børnehaven Så er jeg nået til tredie uge og det skulle fejres med et ekstra sæt i alle øvelser :4thumbup: Squat (ss1)3 x 10 @ 902-3 fra failure, for ikke at ramme alt for hårdt. Sidste træning sad godt i benene.Laterals og rear laterals (ss1)3 x 15 @ 3,75Let lateral træning for at få skulderen til at du igen.Bænkpres (ss2)3 x 10 @ 75Sidste rep i første sæt var en grinder og lungbrush og en eller anden fyr så noget nervøse ud ovre ved håndvægtene, men den var der. Tror det blev til 9 i andet og 7-8 stykker i tredie sæt.Calf press (ss2)3 x 14 @ 90Giant calfs here i some... Yates rows (ss3)3 X 10 @ 67,5Hård i dag og allerede her begyndte der at komme lidt pump i æ gånz...Rotator cuff (ss3)2 x 15 @ 2,5Første sæt med 3,75 kg, men den var ikke helt god.Military (ss4)3 x ~ 8 @ 42,5Her begyndte det at kunne mærkes at der var kommet mere volumen på bænken.Pull-ups (ss4)3 x ~ 8 @ bwHård!Dips (ss5)3 x 10 @ bwBB-curls (ss5)3 x 10 @ 35Godfather Gån aka Da Curling Machine aka LungBrush pustede sig op i søndags og talte om vigtigheden af at træne det inderste hovede også. Derfor stod den på BB-curl i dag med gost med cheat, langsom eksentrisk fase og en enkelt fårced til sidst... Og så var der dømt seriøs PÅMP i underame og bi's.Pull-overs (ss6)3x 12 @ 32,5Nem mere vægt på næste gang.Dragon Flags (ss6)2 x 4-5Lungbrush drillede mig med at jeg cheatede, hvilket naturligvis var et usselt forsøg på at lave et comeback efter at jeg havde svinet hans machine crunches, men er der én ting der er helt sikkert så er det at mine Dragon Flags er perfekt udført Så sikkert som to torsdage i ugen Dødløft15 x 1 @ 117,5Dynamisk dødløft. God fart.Ride the big one... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts