zaa Posted July 13, 2018 Report Share Posted July 13, 2018 https://www.dgi-byen.dk/laer-at-svoemme-crawl/ Ovenstående link viser et svømmekursus af DGI. Jeg overvejer det men økonomien får mig til at tvivle om det er en god ide. Derfor vil jeg spørger råds hos folk der ved noget om svømning. Er kurset pengene værd eller er det simpelt selv at træne de basale tekniker? Vha nettet som youtube videoer for eksempel. Lidt Info: Jeg er mand på 24 og har prøvet at svømme MEGET lidt. Jeg kan kun crawl og kan i svømmebasin nok max svømme 25m da min teknik er elendigt. I åbent hav kan jeg ikke svømme mere 5-10 m. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted July 14, 2018 Report Share Posted July 14, 2018 For at få svar på dine spørgsmål, skal du nok finde et forum for svømmere. Vi er ikke mange aktive brugere tilbage, der udholder helvedet af popup-reklamer og den ene der svømmer lidt en gang i mellem bor i Jylland og kender næppe meget til DGI-byen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaa Posted July 14, 2018 Author Report Share Posted July 14, 2018 12 timer siden, Gregers TF skrev: For at få svar på dine spørgsmål, skal du nok finde et forum for svømmere. Vi er ikke mange aktive brugere tilbage, der udholder helvedet af popup-reklamer og den ene der svømmer lidt en gang i mellem bor i Jylland og kender næppe meget til DGI-byen. Tak for svar. Kan du anbefale et forum for svømmere med aktivitet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted July 15, 2018 Report Share Posted July 15, 2018 Desværre, jeg er spejlblank. Mine Svømmeevner er pinligt ringe (opgav efter to års begynderundervisning - dog ikke i DGI-byen), så jeg håber bare at færgen ikke synker, den dag jeg er med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted August 9, 2018 Report Share Posted August 9, 2018 Jeg gik på et tilsvarende i Valby for nogle år tilbage, som jeg så droppede af private årsager, men det var jeg super glad for og mine forudsætninger var meget i stil med det du beskriver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts