Torben F. Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Jeg har en storetå der opfører sig lidt skævt, og ville mægtig gerne have input til hvordan jeg bør gribe det an. Det er ikke noget der er decideret problematisk lige nu, men det har stået på i mange år, og vil finde ud af om jeg bør gøre noget nu, for at undgå det bliver værre fremover. Hvis jeg krummer tåen tilbage og så retter den ud igen, er det som om den går "skævt på". Der kommer en knæklyd og det føles ret ubehageligt. Det er som om der er noget der sidder en anelse skævt. Det har stået på i flere år, og har en svagt opadgående kurve. Bør jeg få den undersøgt? Og i givet fald, hvordan bør jeg gribe det an? Læge/Fys? Det er ok, hvis jeg selv smider lidt cash for en røntgen. Input værdsat! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Du kan ikke bare gå til din egen læge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben F. Posted June 15, 2014 Author Report Share Posted June 15, 2014 Du kan ikke bare gå til din egen læge?Jo, det kunne jeg sagtens. Er bare i tvivl om det er under bagatelgrænsen, når nu det kun opstår når jeg selv fremprovokerer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Ellers kan du altid booke et service besøg hos KaufKauf er rigtig god til store tæer.........tror jeg nok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Kauf har hevet i mine tæer faktisk.Men altså intet er under bagatelgrænsen hos lægen - min svogers morfar har en fast tid hver 14. dag hos sin læge...... BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben F. Posted June 17, 2014 Author Report Share Posted June 17, 2014 Takker for input. Jeg tror så jeg starter hos lægen, og hører hvad de siger. Ellers har jeg Kauf i baghånden.Vil tage noget action på det nu her - ville være dumt hvis det udvikler sig mere over tid, og man kunne gøre noget ved det nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts