AnneNielsen Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 (edited) U Edited November 26, 2012 by AnneNielsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Jeg gætter at Morten snart kommer med saksen.I hvert fald påfaldende at du kommer som helt nyindmeldt og smider link til en hjemmeside - jeg gætter også at det er din.I øvrigt ikke god stil at lægge det samme link to steder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Hej Anne, og velkommen til MOL Domain name: thebetteryou.dkDomain Title: TheBetterYouDomain Age: Website Speed: AverageOwner: Anne Nielsen Anne Nielsen ns2.talkactive.net ns3.talkactive.net ns.talkactive.netAddress: Elværksvej 26City: GaltenCountry: Postcode: 8464Phone Number: +45 31362669Website Location: Denmark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnneNielsen Posted November 25, 2012 Author Report Share Posted November 25, 2012 (edited) Ja Edited November 26, 2012 by AnneNielsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Har du lavet siden med en kartoffel? Retchen and Morten Gimm Kongsfelt 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnneNielsen Posted November 25, 2012 Author Report Share Posted November 25, 2012 (edited) .. Edited November 26, 2012 by AnneNielsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retchen Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Jeg er også 27 år, gift og mor til tre. Mira på 1år, Viktor på snart 3år og Noah på 4,5år. og så har jeg mørkt brunt hår og vejer 10 kg for meget.og ja det er min anden hjemmeside, så den er nok ikke så flot. Måske nogen kunne få gavn af den...Jeg er egentlig ligeglad med, om den er flot, hvis bare indholdet kan bruges.. Men det skal du nok også arbejde en hel del mere på. :) AnneNielsen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 troll alert (i hope) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 (edited) Rolig nu, fellow mollers - nu ingen grund til at blive onde i tungen.Anne, du har trådt i et minefelt ved at komme som helt ny og begynde med at promovere dit eget site, hvilket næsten opfattes på linie med pædofili har på siden.Det kunne du ikke vide og da det tilmed "kun" er en linksamling, vil du være jagtet vildt indtil sidens administrator sletter dine indlæg. Sådan har det været de andre gange nogen har prøvet at score lidt hurtige clicks. Edited November 25, 2012 by Gregers TF AnneNielsen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Z Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Anne - du har kastet dig ud i det her med en formildende naivitet, der gør det svært at blive rigtig irriteret på dig.Når det er sagt, så kunne jeg godt tænke mig at spørge dig, om du har et forslag til hvordan jeg kan formulere nedenstående sætning anderledes, så også nystartede hobby-spammere kan forstå det:7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i. Starkiller, Heikichi, AnneNielsen and 3 others 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JernHenrik Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Forslag til forbedring1. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i Heikichi and Gregers TF 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Z Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 JernHenrik - Det har du jo nok ret i. Der er et par andre regler der også skal være nummer et, men de må så blive -1 og 0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JernHenrik Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Man kan jo altid diskuterer, hvor på listen sådan en oplysning skal være, men du kan jo bruge følgende tommelfingerregel.Er det et stort problem med mange af den slags hjemmesider, skal den højt op på listen, er det et lille problem så.... langt nede på listen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Nu har MOL's Terms and Conditions ikke ligefrem samme omfang som Facebook's, så om det ligger nr. 1 eller 7 er ligemeget. Der vil altid være nogen som vil prøve at promovere en spirende cash cow, som f.eks. The Better You. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milliondollar baby Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 spis mindre, og skid noget mere, så skal du og andre nok tabe sig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts