brinch93 Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Problem:Gået død med styrke-, konditræning og sporten. Jeg går til judo 2 gange om ugen.Formål:At komme igang igen.Hjælp til:Hvordan kommer jeg igang igen? Nogen har sagt jeg ikke skal træne i julen og nyde livet udenfor trænings salen, mens andre siger jeg skal træne på en anden måde, for at ramme nogle andre muskelgrupper. En tredje har sagt jeg skal sætte nogle "lette" målsætninger, så mentaliteten omkring træning kommer op igen.God jul.Brinch93 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowh Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Hej BrinchDet kan være lidt svært at komme med et bud med så få oplysninger. Kan du uddybe lidt, fx:Hvorfor styrketræner du? Er det for at blive bedre til judo, er det bodybuilding, eller hvordan?Hvor længe har du trænet? Sørger du for at skifte program jævnligt så kroppen ikke vænner sig til de samme øvelser?Har du tænkt over klare målsætninger for din træning?Noget i den stil. Det vil være nemmere at komme med råd hvis vi ved lidt mere. - Crowh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackmoore Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Læs dette...og gå så ned og træn :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brinch93 Posted December 19, 2010 Author Report Share Posted December 19, 2010 Læs dette...og gå så ned og træn :)Fed peptalk For to måneder siden ville jeg være sprunget ud af stolen, smidt bærbaren væk og sprunget op på cyklen, men det som om min krop ikke gider det mit hoved vil have den til Men tak for et fedt link dude og bliver sikkert læst igennem et par gange efter i dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brinch93 Posted December 19, 2010 Author Report Share Posted December 19, 2010 Hej BrinchDet kan være lidt svært at komme med et bud med så få oplysninger. Kan du uddybe lidt, fx:Hvorfor styrketræner du? Er det for at blive bedre til judo, er det bodybuilding, eller hvordan?Hvor længe har du trænet? Sørger du for at skifte program jævnligt så kroppen ikke vænner sig til de samme øvelser?Har du tænkt over klare målsætninger for din træning?Noget i den stil. Det vil være nemmere at komme med råd hvis vi ved lidt mere. - CrowhJeg styrke- og konditræner for at blive bedre til judo og få et bedre helbred, da tværsnittet ikke siger mig det store. Jeg har trænet judo i fem år, men er først begyndt og bruge vægte for et års tid siden.Ja jeg skifter øvelser/programmer hver tredje måned.Nej jeg har ikke haft nogle målsætninger med træningen, ud over en kampvægt, som skulle opnås og hvor meget jeg ville kunne tage.Brinch93 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Fed peptalk For to måneder siden ville jeg være sprunget ud af stolen, smidt bærbaren væk og sprunget op på cyklen, men det som om min krop ikke gider det mit hoved vil have den til Men tak for et fedt link dude og bliver sikkert læst igennem et par gange efter i dag brinch93 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackmoore Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 (edited) der er brug forTOTAL VIKING POWER!!!Nemlig Edited December 20, 2010 by Blackmoore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brinch93 Posted December 22, 2010 Author Report Share Posted December 22, 2010 der er brug forTOTAL VIKING POWER!!!NemligSå går jeg ud og bongi jumper ;)Tak for linksne :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts