Guest Voravong Posted February 4, 2004 Report Share Posted February 4, 2004 Har flere gange søgt inspiration i tråden med næsten samme navn i "styrkeløft"-forummet.Men der manglede ligesom altid ét eller andet, så jeg tænkte det kunne være sjovt, at lave en lignende tråd, bare med programmer til BB og fitness.Jeg starter selv med, at ligge en modificeret WSB-hybrid med fokus på arme. Og så er det ellers blot, at rydde op i guldkornene og uploade alt hvad remmer og tøj kan holde.WSB_hybrid_med_fokus_p__arme.xls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Voravong Posted February 4, 2004 Report Share Posted February 4, 2004 (edited) Og så lige en modificeret udgave af SaintPauli's supersetted 2-split.Supers_ttet_2_split.xls Edited February 4, 2004 by Voravong Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Voravong Posted February 4, 2004 Report Share Posted February 4, 2004 Arnold's psykotiske dobbeltsplit... B)Dobbeltsplit.xls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptpoul Posted February 4, 2004 Report Share Posted February 4, 2004 Tak fordi du deler med os excell spassere Nogle af jer andre der har downloaded kunne da også takke pænt Igen tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Voravong Posted February 4, 2004 Report Share Posted February 4, 2004 Der må sq da være nogle flere der har et program eller to liggende på deres computer. Smider også lige min udgave af Dual Factor Hypertrophy Traning... Artiklen ligger i næste tråd...Dual_Factor_Hypertrophy_Training.xls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Voravong Posted February 4, 2004 Report Share Posted February 4, 2004 Og ét styk DFHT-artikel...Dual_Factor_Hypertrophy_Training.doc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted February 4, 2004 Report Share Posted February 4, 2004 Jeg kan da godt lige uppe min DFHT version 2 med specialdesignede bænk og dødløft-cyklusser inkluderet. Med plads til kommentarer og alt muligt og jeg fatter ikke at nogle kan uploade xls-filer, men jeg kan ikkeDFHT_v2.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Voravong Posted February 4, 2004 Report Share Posted February 4, 2004 Kanon MaxPower. Så vil jeg lige suplere med et Old School Full Body jeg har har god succes med. B)full_body_3_gange_om_ugen.xls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uncle Bully Posted February 6, 2004 Report Share Posted February 6, 2004 Hvad med en gang periodiseret, HST-inspireret 20 reps breathing squat?Periodiseret_breathing_squat.xls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Voravong Posted February 7, 2004 Report Share Posted February 7, 2004 Det kunne også være fedt hvis folk smed nogle mere traditionelle programmer, også selvom mange mener de er fyfy. Så bare smid masser Arnold og Weider-programmer. Det kan altid inspirere på den ene eller anden måde. ;) Smider lige min WSB-hybrid med 2 minicyklusser herind.WSB_hybrid_2xminicyklus.xls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Voravong Posted February 12, 2004 Report Share Posted February 12, 2004 Max-OT-programmet i grove træk, inkl. cardio og 6 måneders program.Det fylder altså en sjat - 20 sider... :o Man kan kigge lidt på deres website hvis man vil vide noget mere.Max_OT.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
humseper Posted February 16, 2004 Report Share Posted February 16, 2004 kan denne tråd ikke blive pinned? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted February 16, 2004 Report Share Posted February 16, 2004 kan denne tråd ikke blive pinned? det kan den da :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Voravong Posted February 20, 2004 Report Share Posted February 20, 2004 Navy Seals træningsprogram er vel på grænsen til at høre til i denne tråd. Men det kunne jo være der var nogen der kunne få gavn af det... :)Navy_Seals___Kategori_1_og_2_tr_ning.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb M Posted February 22, 2004 Report Share Posted February 22, 2004 Ohh...et indlæg jeg har savnet :) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enkæmpesmed Posted February 22, 2004 Report Share Posted February 22, 2004 Jeg har også lavet mig et regneark til TJ's Alternative hypertrofitræning der er ret pædagogisk hvis jeg selv skal sige det.Singelcyklus1.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tink Posted February 22, 2004 Report Share Posted February 22, 2004 Hvad med det HST program der ligger her på siden?Er det helt hen i vejret eller er der noget der har haft gode erfaringer med det uden at ændre alt for meget i det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Posted March 13, 2004 Report Share Posted March 13, 2004 (edited) Tink > Jeg kan da lige poste mit HST ud, men der er ændret en hel del.Mavetræningen og progressionen for dips og chin-ups kan selvfølgelig ændres så det passer bedre til dig.HST.doc Edited March 13, 2004 by Anton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uncle Bully Posted March 22, 2004 Report Share Posted March 22, 2004 Et 2-split med tung Hatfield kombineret med en volumendag på DL, SQ og BP. Jeg skal selv til at prøve det af - følg evt. min log.Bully__s_2_split.doc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Prøv at kigge herinde :)Link!Der er en del forskellige programmer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Nu vi lige er ved snakken.. Overvejer selv at begynde på det her efter Sheiko:5x5Hva syns I om det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas B(B) Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Hva syns I om det? Men er programmerne derinde ikke primært til styrkeløftere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptpoul Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Men er programmerne derinde ikke primært til styrkeløftere? Jeg tror simpelthen det er et udslag af at "trenden" på dette board er at løfte tungere end de fleste bodybuildere men med mange sæt (flere end styrkeløftere).Meget tyder på dette er en god strategi, selv hvis fokus er på hypertrofi!Her er en tråd om emnet jeg lige har startet andetsteds for ikke at ædelægge denne sticky ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted April 14, 2004 Report Share Posted April 14, 2004 Hva syns I om det?Men er programmerne derinde ikke primært til styrkeløftere?Heh jo, det er det :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
incognito Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 (edited) lidt glad sammenkoget 2x2-split/HST hybridDet ligger i to udgaver, hvor den ene er skrællet helt ned i øvelser, men samlet set cirka det samme volumen.tr_ning.zip Edited April 20, 2004 by incognito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts