Nikki A Posted January 15, 2004 Report Share Posted January 15, 2004 (edited) 25kr per måned, træner på min skole :)edit: og det er endda løgn, det er gratis da jeg sidder i bestyrelsen for motionsrummet :lol: Edited January 15, 2004 by plexus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivsen Posted January 15, 2004 Report Share Posted January 15, 2004 349 pr. måned i fitnessdk ... lidt dyrt... men kan se der trods alt er dyrere steder... /vivsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightbringer Posted January 15, 2004 Report Share Posted January 15, 2004 90 kr om måneden.Træner i motionsforneningen på det sundhedsvidenskalbelig fakultet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tr0lle Posted January 15, 2004 Report Share Posted January 15, 2004 Fist:Mindre end 100 kr per måned (800 kr per år). Træner i AUS ligesom flere andre MOL'ere. Yes sir!Vi i AUS giver kun 75kr pro Monat!...Til gengæld er fitness-piger, spabade og rengjorte toiletter en mangelvare! Men så må vi bare bryste os af kompetente instruktører som Holger, der kan forklare hvordan man forlænger sin biceps vha. specielle øvelser. :retard: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fistandantilus Posted January 15, 2004 Report Share Posted January 15, 2004 Fist:Mindre end 100 kr per måned (800 kr per år). Træner i AUS ligesom flere andre MOL'ere. Yes sir!Vi i AUS giver kun 75kr pro Monat!...Til gengæld er fitness-piger, spabade og rengjorte toiletter en mangelvare! Men så må vi bare bryste os af kompetente instruktører som Holger, der kan forklare hvordan man forlænger sin biceps vha. specielle øvelser. :retard: Hehe... Ja, man får hvad man betaler for. :) Men ham instruktøren Preben er sgu fin; han er helt cool med noget ordenlig heavy. B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xjyden Posted January 15, 2004 Report Share Posted January 15, 2004 Jeg har et titurskort til Videbæk Idræts og motionscenter, og jeg har et titurskort til Herning Styrke og Motionsklub.Begge kort koster 300 kr. for 10 gange.Jeg træner sjældent mere end 2 gange om ugen og ofte mindre, men det ligger nok lige over 200 kr. pr. måned. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desdemonia Posted January 15, 2004 Report Share Posted January 15, 2004 Jeg betaler 0 kr. Træningsrummet hører til det sted, jeg bor :) /Des Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fistandantilus Posted January 15, 2004 Report Share Posted January 15, 2004 Nåe ja, da jeg trænede fast i HSMK kostede det, hvad der svarer til 150 pro Monat. :) (1800 for et år) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The invincible Posted January 16, 2004 Report Share Posted January 16, 2004 255kr i "Hadsten Motions Forening"Har altid synes det var ret dyrt, men skal nok ikke brokke mig i forhold til nogen af jer andre kan jeg se...Centeret er egentlig udmærket (udover at de lige har købt for 50.000kr bæmaskiner )Ellers er deres udstyr fint nok, hvert fald til mine behov. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ripper Posted January 16, 2004 Report Share Posted January 16, 2004 400 kr - pr. halve år!!! Jerngrotten på DTU! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick J Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 225.- om måneden for at rive vægt rundt i OBBC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rommel Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Fin gammel tråd!Jeg har trænet gratis i TSK på Amager i snart et år. Grunden er at kasseren (vores allesammens Kim Dahl) i lang tid har troet at jeg hed Ulrik (Quantanamo herinde fra) - Jeg har ellers snakket med ham adskillige gange og meldt mig ind skriftligt og det hele... Nåh, men nu ligger der efter sigende et girokort. Mon ikke jeg skulle snakke med Kim om en forlængelse af mit prøvemedlemsskab? Jeg skal jo lige se om det er noget. Det koster vidst 400 pr. kvartal.Rommel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
web-man Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 (edited) ja jeg træner gratis i ca 4-5 forskelige fitness centre Edited January 8, 2006 by web-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Jeg træner gratis på skolen som medlem af bestyrelsen. De andre studerende betaler 300 kr pr. semester. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatrickGO Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 75 bucks om måneden for boksning!Styrketræning er gratis, da jeg træner ude på kasernen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devious Builder Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 90 kr. om måneden her: http://www.unifitness.s-et.aau.dk/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptpoul Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Finform... Betaler over 300,- om måneden, for håndvægte til 34kg, og elendige technogym stænger..Se den type kommentarer fatter jeg ikke en skid af.Hvis man bor i et sted hvor man har frit valg imellem en masse gode billige steder, hvorfor vælger man at træne et sted man ikke bryder sig om, for derefter at brokke sig?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comedian Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 235 kr, måneden... Helt sikkert det værd :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alva Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 450 kr. for 3 måneder :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjevs Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 960 kr. pr. ½år...For fri træning i http://www.FitogFun.comNok mest relevant, hvis man bor i Nuuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris27 Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Giver 100kr om måneden i Københanvs mest oldshool sted: AK Thor. Meget billigere og mere hardcore end mit gamle sted HardWork men til gengæld ikke så meget at kigge på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cookie_sq Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 400/kvartal i AAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blazz Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Det koster 299 at træne der hvor jeg træner. Jeg træner dog gratis, da det er min løn for at gå rundt der nede, og lade som om jeg ved en masse om træning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blazz Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Finform... Betaler over 300,- om måneden, for håndvægte til 34kg, og elendige technogym stænger..hvor tager du ikke i fitnessX??Det er billiger og det er jo lidt det samme koncept.Vi har håndvægte op til 52 ( at de så springer rimelig åndsvagt, er noget helt andet ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NANdro Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 275,- måneden, ved en pbs bindingsperiode over 9mnd`er .City fitness på bryggen @ KBH . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts