-
Posts
9,265 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
129
Reputation Activity
-
salt got a reaction from kahlua-kalv in Hver dag er hver dag!
Lavede sgu lige en ny PR i pattemandspres.
-
salt reacted to Onkel Troels in Hver dag er hver dag!
Fy for pyffer en skefuld...
Kæft, det er flot løftet. Der er dynamit i det patkasser der...
-
salt got a reaction from Onkel Troels in Hver dag er hver dag!
Lavede sgu lige en ny PR i pattemandspres.
-
salt got a reaction from Onkel Troels in Hver dag er hver dag!
Lidt højdepunkter fra de sidste par ugers træning:
Squat: 1 single på 200 kg og 3 x 5 på 170 kg.
Dødløft: 3 på 200 kg
Bænk: PR i dag. Først 2 på 160 kg og derefter 3 på 160 kg - STORE KANDER!
-
salt got a reaction from Onkel Troels in Onkel T's muskeleventyr i abeskuret
Der er da gang i pecs herinde!
-
salt reacted to BLACKICE in Hver dag er hver dag!
Yep. Det er en led all around styrke der bliver lagt for dagen.
Det er barskt!
-
salt reacted to Onkel Troels in Hver dag er hver dag!
Du er stærk. Specielt 5x150kg i bænkpres er brutalt, synes jeg.
-
salt got a reaction from Onkel Troels in Hver dag er hver dag!
I går lavede jeg 4 reps på 180 kg i squat. Og 5 reps på 150 kg i bænk.
-
salt got a reaction from Gregers TF in Langt pokker i MOL
Lidt Bjarne video til en dag hvor man er lidt småsløj.
-
salt got a reaction from kahlua-kalv in Hver dag er hver dag!
En hurtig update:
I søndags lavede jeg 3 x 5 @ 175 kg i squat og 3 x 4 @ 150 kg i bænk. Mandag blev det vist til 3 x 3 @ 190 kg i dødløft. Squatten var en all time rep PR. Jeg har lavet samme sæt og kg før, men det var med mine tykke knækogere.
-
salt got a reaction from Onkel Troels in Hver dag er hver dag!
En hurtig update:
I søndags lavede jeg 3 x 5 @ 175 kg i squat og 3 x 4 @ 150 kg i bænk. Mandag blev det vist til 3 x 3 @ 190 kg i dødløft. Squatten var en all time rep PR. Jeg har lavet samme sæt og kg før, men det var med mine tykke knækogere.
-
-
salt got a reaction from BLACKICE in Hver dag er hver dag!
Q1 opdatering af træningssituationen.
Det er ved at være noget tid siden jeg sidst har logget herinde. Hvad er der sket siden sidst?
Jeg har cuttet 7 kg siden december. Så er gået fra ca. 107 kg til 100 kg og jeg har ikke tænkt mig at stoppe, omend tempoet er sænket noget.
Squatten er begyndt at køre rigtigt fint igen. Det ved at være noget tid siden at jeg har haft ondt i knæene. Styrkefremgangen har ikke været så hurtig som forventet, og det egentlig været til mig egen fordel. Det går for godt, og så hælder man bare på med kg, fordi man bliver overivrig. 2 uger senere står man med en ny skade. I går kørte jeg 4 x 8 @ 135 kg. Der kunne jeg altså godt have brugt lidt af Arnes mentolbolsher, for lidt ekstra luft.
Bænken er kun gået en vej Cuttet kombineret med høj taksering fra squatten, har intet gjort for min patstyrke, det er helt sikkert.
I Atlas kører det meste som det plejer. Pånær at vi har brugt en røvfuld penge på nyt udstyr, der kommer i løbet af de næste par måneder. Det er vi mange der glæder os helt vildt til.
-
salt got a reaction from Onkel Troels in Onkel T's muskeleventyr i abeskuret
Jeg havde faktisk en rigtig fin tidlig formiddagstræning i går. Normalt træner jeg ikke før kl. 11, med mindre vi er ude i decideret tvang. Mit problem med tidlige træninger er at ryg og hofte ikke rigtigt har været igang og blevet bevæget nok. Det, og så kombineret med at man er dehydreret fra natten gør at tidlige træninger aldrig rigtigt har fungeret for mig.
-
salt got a reaction from kahlua-kalv in Hver dag er hver dag!
Der var klubmesterskab i lørdags. Her lavede jeg 165 kg i touch n go bænk, hvilket er en tangering af PR.
-
salt got a reaction from BLACKICE in Hver dag er hver dag!
Jeg får ikke lavet PR i squat, det bliver heldigvis til løbende forbedring - et skridt ad gangen.
Til gengæld er der fuld fart i pecs med en all time 5rm - 152,5 kg. Bumsovs.
-
salt got a reaction from BLACKICE in Hver dag er hver dag!
Jeg fik lavet en bænk PR i dag, der føltes ret godt. En 5er på 150 kg blev det til.
-
salt got a reaction from Onkel Troels in Hver dag er hver dag!
Jeg fik lavet en bænk PR i dag, der føltes ret godt. En 5er på 150 kg blev det til.
-
salt got a reaction from mugge in Hver dag er hver dag!
Jeg fik lavet en bænk PR i dag, der føltes ret godt. En 5er på 150 kg blev det til.
-
salt got a reaction from BLACKICE in Hver dag er hver dag!
Det er ikke meget der er blevet trænet de seneste to ugers tid. Til gengæld har jeg været på ferie i staterne. Det blev til hele 2 træninger. 1 træning på et hotel i Las Vegas og 1 træning i World Gym San Diego. World Gym i San Diego var utroligt BB. Ikke noget man bliver stor af, men man får da lige rørt sig.
Anygays - Vi havde bestilt en bil til at køre rundt i. En Nissan Altima, Ford Fusion eller lignende. Da vi ved udlejningsstedet besluttede os for at tilkøbe GPS og at den skulle være indbygget i bilen, blev vi opgraderet til en Nissan Maxima SV. 3,5 liter V6 med 300 heste. Den var der sadanedme godt ryk i. Især når den blev sat i sportmode, så blev der altså overhalet nogle pickuptrucks på de amerikanske highways, rødnakkerne anede ikke hvad der ramte dem. GPS'en i den imponerede ikke, men da vi for det meste befandt os på en eller to-sporede highways i Nevada, Arizona eller Utah var det ikke rigtigt et problem. Vi truck'ede videre med klampen i bund, classic rock på anlægget og højt humør.
Jeg holdte løbende øje med vejrudsigten for de forskellige steder i vores rejseplan. Uheldigvis kom der et voldsomt uvejr indover Californien efter første uge, hvilket fik os til at køre direkte fra Death Valley ned til Joshua Tree. Turen var nok den mest udfordrende på hele rejsen, med voldsom bjergkørsel, kørsel i skyer med meget lidt sigtbarhed (måske kun 30 meter) og kørsel i regnvejr efter solnedgang. Vi måtte også ud i et mellemstop i en lille by ved navn Ridgecrest, hvor vi fik aftensmad og morgenmad på en lille familie diner, der var så amerikansk at jeg kunne høre ørneskrig og star spangled banner på min indre film.
Fra Joshua Tree var planen oprindeligt at vi skulle direkte til LA, men uvejret over Cali, havde givet os et par ekstra dage at gøre godt med, så vi vendte Maximaen mod San Diego. Lidt udenfor Palm Springs kørte vi af motorvejen for at fylde bilen op med selvdøde dinosaur safter. På motorvejsafkørslen begyndt bilen af sige nogle underlige lyde når jeg bremsede. Jeg tænkte ikke at det var alvorligt, men da vi kom ud fra tankstationen, så kunne vi se at undersiden af frontspoileren havde revet sig løs og lå på jorden. Det kunne vi sgu ikke køre rundt med, så en midlertidig løsning blev at strippe den fast, med nogle strips vi fik af nogle flinke håndværkere.
Afsted mod det nærmeste biludlejningssted, hvilket viste sig at være 8 miles væk i Palm Springs lufthavn. Her var der absolut ingen problemer med at få bilen skiftet ud. Lige så snart den første hørte om vores problem så var svaret "ok, we'll make a switch". Problemet kom dog med at finde den rigtige bil. Vi blev opgraderet endnu engang og blev tilbudt enten en Mustang Cabriolet eller en Camaro Cabriolet, men ingen af de 2 havde indbygget GPS. Efter noget tids undersøgelse af hvad de havde til rådighed, fandt den flinke servicedame et sæt BMW-nøgler frem fra de allerdybeste gemmer. Som et lille barn dansede jeg ud på parkeringspladsen for at finde ud af hvilken BMW vi havde fået stillet til rådighed. En 430i hardtop convertible med læderkabine og hele molevitten. Så var vi sgu godt kørende den sidste uge.
BMW blev også aftestet i de berømte canyons nord for LA, som en af de sidste ting, inden turen gik mod DK.
-
salt got a reaction from kahlua-kalv in Hver dag er hver dag!
Jeg har været skadet, stort set siden jeg kom hjem fra USA. Knæ og ryg har ikke haft det for godt og så er jeg bare stoppet med at bruge mol.
-
salt got a reaction from kahlua-kalv in Hver dag er hver dag!
Det er ikke meget der er blevet trænet de seneste to ugers tid. Til gengæld har jeg været på ferie i staterne. Det blev til hele 2 træninger. 1 træning på et hotel i Las Vegas og 1 træning i World Gym San Diego. World Gym i San Diego var utroligt BB. Ikke noget man bliver stor af, men man får da lige rørt sig.
Anygays - Vi havde bestilt en bil til at køre rundt i. En Nissan Altima, Ford Fusion eller lignende. Da vi ved udlejningsstedet besluttede os for at tilkøbe GPS og at den skulle være indbygget i bilen, blev vi opgraderet til en Nissan Maxima SV. 3,5 liter V6 med 300 heste. Den var der sadanedme godt ryk i. Især når den blev sat i sportmode, så blev der altså overhalet nogle pickuptrucks på de amerikanske highways, rødnakkerne anede ikke hvad der ramte dem. GPS'en i den imponerede ikke, men da vi for det meste befandt os på en eller to-sporede highways i Nevada, Arizona eller Utah var det ikke rigtigt et problem. Vi truck'ede videre med klampen i bund, classic rock på anlægget og højt humør.
Jeg holdte løbende øje med vejrudsigten for de forskellige steder i vores rejseplan. Uheldigvis kom der et voldsomt uvejr indover Californien efter første uge, hvilket fik os til at køre direkte fra Death Valley ned til Joshua Tree. Turen var nok den mest udfordrende på hele rejsen, med voldsom bjergkørsel, kørsel i skyer med meget lidt sigtbarhed (måske kun 30 meter) og kørsel i regnvejr efter solnedgang. Vi måtte også ud i et mellemstop i en lille by ved navn Ridgecrest, hvor vi fik aftensmad og morgenmad på en lille familie diner, der var så amerikansk at jeg kunne høre ørneskrig og star spangled banner på min indre film.
Fra Joshua Tree var planen oprindeligt at vi skulle direkte til LA, men uvejret over Cali, havde givet os et par ekstra dage at gøre godt med, så vi vendte Maximaen mod San Diego. Lidt udenfor Palm Springs kørte vi af motorvejen for at fylde bilen op med selvdøde dinosaur safter. På motorvejsafkørslen begyndt bilen af sige nogle underlige lyde når jeg bremsede. Jeg tænkte ikke at det var alvorligt, men da vi kom ud fra tankstationen, så kunne vi se at undersiden af frontspoileren havde revet sig løs og lå på jorden. Det kunne vi sgu ikke køre rundt med, så en midlertidig løsning blev at strippe den fast, med nogle strips vi fik af nogle flinke håndværkere.
Afsted mod det nærmeste biludlejningssted, hvilket viste sig at være 8 miles væk i Palm Springs lufthavn. Her var der absolut ingen problemer med at få bilen skiftet ud. Lige så snart den første hørte om vores problem så var svaret "ok, we'll make a switch". Problemet kom dog med at finde den rigtige bil. Vi blev opgraderet endnu engang og blev tilbudt enten en Mustang Cabriolet eller en Camaro Cabriolet, men ingen af de 2 havde indbygget GPS. Efter noget tids undersøgelse af hvad de havde til rådighed, fandt den flinke servicedame et sæt BMW-nøgler frem fra de allerdybeste gemmer. Som et lille barn dansede jeg ud på parkeringspladsen for at finde ud af hvilken BMW vi havde fået stillet til rådighed. En 430i hardtop convertible med læderkabine og hele molevitten. Så var vi sgu godt kørende den sidste uge.
BMW blev også aftestet i de berømte canyons nord for LA, som en af de sidste ting, inden turen gik mod DK.
-
salt got a reaction from Gregers TF in Hver dag er hver dag!
Det er ikke meget der er blevet trænet de seneste to ugers tid. Til gengæld har jeg været på ferie i staterne. Det blev til hele 2 træninger. 1 træning på et hotel i Las Vegas og 1 træning i World Gym San Diego. World Gym i San Diego var utroligt BB. Ikke noget man bliver stor af, men man får da lige rørt sig.
Anygays - Vi havde bestilt en bil til at køre rundt i. En Nissan Altima, Ford Fusion eller lignende. Da vi ved udlejningsstedet besluttede os for at tilkøbe GPS og at den skulle være indbygget i bilen, blev vi opgraderet til en Nissan Maxima SV. 3,5 liter V6 med 300 heste. Den var der sadanedme godt ryk i. Især når den blev sat i sportmode, så blev der altså overhalet nogle pickuptrucks på de amerikanske highways, rødnakkerne anede ikke hvad der ramte dem. GPS'en i den imponerede ikke, men da vi for det meste befandt os på en eller to-sporede highways i Nevada, Arizona eller Utah var det ikke rigtigt et problem. Vi truck'ede videre med klampen i bund, classic rock på anlægget og højt humør.
Jeg holdte løbende øje med vejrudsigten for de forskellige steder i vores rejseplan. Uheldigvis kom der et voldsomt uvejr indover Californien efter første uge, hvilket fik os til at køre direkte fra Death Valley ned til Joshua Tree. Turen var nok den mest udfordrende på hele rejsen, med voldsom bjergkørsel, kørsel i skyer med meget lidt sigtbarhed (måske kun 30 meter) og kørsel i regnvejr efter solnedgang. Vi måtte også ud i et mellemstop i en lille by ved navn Ridgecrest, hvor vi fik aftensmad og morgenmad på en lille familie diner, der var så amerikansk at jeg kunne høre ørneskrig og star spangled banner på min indre film.
Fra Joshua Tree var planen oprindeligt at vi skulle direkte til LA, men uvejret over Cali, havde givet os et par ekstra dage at gøre godt med, så vi vendte Maximaen mod San Diego. Lidt udenfor Palm Springs kørte vi af motorvejen for at fylde bilen op med selvdøde dinosaur safter. På motorvejsafkørslen begyndt bilen af sige nogle underlige lyde når jeg bremsede. Jeg tænkte ikke at det var alvorligt, men da vi kom ud fra tankstationen, så kunne vi se at undersiden af frontspoileren havde revet sig løs og lå på jorden. Det kunne vi sgu ikke køre rundt med, så en midlertidig løsning blev at strippe den fast, med nogle strips vi fik af nogle flinke håndværkere.
Afsted mod det nærmeste biludlejningssted, hvilket viste sig at være 8 miles væk i Palm Springs lufthavn. Her var der absolut ingen problemer med at få bilen skiftet ud. Lige så snart den første hørte om vores problem så var svaret "ok, we'll make a switch". Problemet kom dog med at finde den rigtige bil. Vi blev opgraderet endnu engang og blev tilbudt enten en Mustang Cabriolet eller en Camaro Cabriolet, men ingen af de 2 havde indbygget GPS. Efter noget tids undersøgelse af hvad de havde til rådighed, fandt den flinke servicedame et sæt BMW-nøgler frem fra de allerdybeste gemmer. Som et lille barn dansede jeg ud på parkeringspladsen for at finde ud af hvilken BMW vi havde fået stillet til rådighed. En 430i hardtop convertible med læderkabine og hele molevitten. Så var vi sgu godt kørende den sidste uge.
BMW blev også aftestet i de berømte canyons nord for LA, som en af de sidste ting, inden turen gik mod DK.
-
salt got a reaction from Onkel Troels in Hver dag er hver dag!
Det er ikke meget der er blevet trænet de seneste to ugers tid. Til gengæld har jeg været på ferie i staterne. Det blev til hele 2 træninger. 1 træning på et hotel i Las Vegas og 1 træning i World Gym San Diego. World Gym i San Diego var utroligt BB. Ikke noget man bliver stor af, men man får da lige rørt sig.
Anygays - Vi havde bestilt en bil til at køre rundt i. En Nissan Altima, Ford Fusion eller lignende. Da vi ved udlejningsstedet besluttede os for at tilkøbe GPS og at den skulle være indbygget i bilen, blev vi opgraderet til en Nissan Maxima SV. 3,5 liter V6 med 300 heste. Den var der sadanedme godt ryk i. Især når den blev sat i sportmode, så blev der altså overhalet nogle pickuptrucks på de amerikanske highways, rødnakkerne anede ikke hvad der ramte dem. GPS'en i den imponerede ikke, men da vi for det meste befandt os på en eller to-sporede highways i Nevada, Arizona eller Utah var det ikke rigtigt et problem. Vi truck'ede videre med klampen i bund, classic rock på anlægget og højt humør.
Jeg holdte løbende øje med vejrudsigten for de forskellige steder i vores rejseplan. Uheldigvis kom der et voldsomt uvejr indover Californien efter første uge, hvilket fik os til at køre direkte fra Death Valley ned til Joshua Tree. Turen var nok den mest udfordrende på hele rejsen, med voldsom bjergkørsel, kørsel i skyer med meget lidt sigtbarhed (måske kun 30 meter) og kørsel i regnvejr efter solnedgang. Vi måtte også ud i et mellemstop i en lille by ved navn Ridgecrest, hvor vi fik aftensmad og morgenmad på en lille familie diner, der var så amerikansk at jeg kunne høre ørneskrig og star spangled banner på min indre film.
Fra Joshua Tree var planen oprindeligt at vi skulle direkte til LA, men uvejret over Cali, havde givet os et par ekstra dage at gøre godt med, så vi vendte Maximaen mod San Diego. Lidt udenfor Palm Springs kørte vi af motorvejen for at fylde bilen op med selvdøde dinosaur safter. På motorvejsafkørslen begyndt bilen af sige nogle underlige lyde når jeg bremsede. Jeg tænkte ikke at det var alvorligt, men da vi kom ud fra tankstationen, så kunne vi se at undersiden af frontspoileren havde revet sig løs og lå på jorden. Det kunne vi sgu ikke køre rundt med, så en midlertidig løsning blev at strippe den fast, med nogle strips vi fik af nogle flinke håndværkere.
Afsted mod det nærmeste biludlejningssted, hvilket viste sig at være 8 miles væk i Palm Springs lufthavn. Her var der absolut ingen problemer med at få bilen skiftet ud. Lige så snart den første hørte om vores problem så var svaret "ok, we'll make a switch". Problemet kom dog med at finde den rigtige bil. Vi blev opgraderet endnu engang og blev tilbudt enten en Mustang Cabriolet eller en Camaro Cabriolet, men ingen af de 2 havde indbygget GPS. Efter noget tids undersøgelse af hvad de havde til rådighed, fandt den flinke servicedame et sæt BMW-nøgler frem fra de allerdybeste gemmer. Som et lille barn dansede jeg ud på parkeringspladsen for at finde ud af hvilken BMW vi havde fået stillet til rådighed. En 430i hardtop convertible med læderkabine og hele molevitten. Så var vi sgu godt kørende den sidste uge.
BMW blev også aftestet i de berømte canyons nord for LA, som en af de sidste ting, inden turen gik mod DK.
-