Kidi3 Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 Hej MOL Jeg har i noget tid kørt low bar squat, og er nu begyndt at lave pause low bar squat da jeg ønsker at forbedrer min squat styrkemæssigt. Jeg har dog altid haft et problem med at kommer over de 100 kg, ikke fordi det styrkemæssigt er hårdt, men mit håndled og albue plejer at gøre ret ondt efter et par sæts. Noget jeg kan gøre for at få smerten væk?.. Føler lidt at jeg har prøvet alt, forskellige greb, bredere greb, justere albue, justere håndgreb... Andre løsninger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steinway Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 Front squat / safetybar squat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
don155 Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 Evt. tjek den her post https://maxer.dk/videoer/squat-skulder-haandled-albuer Kidi3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kidi3 Posted March 3, 2017 Author Report Share Posted March 3, 2017 Jeg varmer generelt mine skulder en del op, men ikke decideret mine håndled.. måske noget jeg skulle begynde at tilføje.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGV Posted December 5, 2017 Report Share Posted December 5, 2017 Brug håndledsbeskyttere (wrist band). Det gør jeg og det fungere fint. Det er i øvrigt også det Layne Norton anbefaler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kidi3 Posted January 28, 2018 Author Report Share Posted January 28, 2018 Hmm... burde måske uddybe smerten lidt, det faktisk hele min venstre arm, og den bliver følelsesløs, det er som om at vægten ligger på en nerve, og ja, lammer hele armen.. Jeg mærker ikke smerten når jeg udfører, men kommer først noget tid efter, men følelsen af følelsesløshed forbliver i flere dage, og stopper mig i at udføre andre. Jeg squatede f.eks. her i tirsdag, og kunne stadig fredag mærke lammelsen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mugge Posted January 28, 2018 Report Share Posted January 28, 2018 Det lyder som noget, hvor du bør gå til lægen og få en henvisning til en fys Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts