Thorhauge Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 Er der nogen der har en holdning til bent press og turkish get ups i et træningsprogram? Er det overflødigt 'lir' eller har de rent faktisk en funktion? Jeg klatrer og i den forbindelse ser jeg dem som et muligt redskab til at styrke kropsstammen i lidt andre bevægelser end den normale 2-dimensionale retning som crunches, HLR osv rammer. yay or nay? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 TGU er en rigtig dejlig øvelse. Du får næppe store muskler, tungere løft eller noget andet, men din krop får det lækkert af dem. De tager bare så lang tod at lave. :-/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steinway Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 +1 til TGU Jeg bruger dem under opvarmningen fra tid til anden - de tager tid, men kommer godt rundt i hele kroppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 En klog mand har engang skrevet det her: http://theblogoffame.com/?s=Turkish&submit=Search Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts