Tobias Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 Power Rack sælges...2 år gammel, bærer præg af normal brug (se billeder) (stang og kæder medfølger IKKE)Nypris inkl fragt fra Tyskland kr. 3200. Kan ses her:https://www.simpleproducts.de/de/power-rack/body-solid-PPR200XKan belastes til 300 kg, med chin up stang og er fuldt brugbart. Højde 208 cm. Vejer + 60 kg.Giv et realistisk bud. Send PM.Skal afhentes på vestfyn og hjælper gerne med afmontering.VhTobias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 Hvor stabilt er det, hvis det ikke er boltet til gulvet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Posted September 6, 2015 Author Report Share Posted September 6, 2015 Hej kaufJeg har squattet + 160 kg og dødløft + 200 kg fra det uden problemer.Vh Tobias Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Fornemt. Jeg er lidt udfordret med at skulle hente det hos dig... Jeg er lige gået lidt i tænkebox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Posted September 8, 2015 Author Report Share Posted September 8, 2015 Hej kauf.Jeg er blevet gjort opmærksom på at der kan fås et lignende nyt til 2000 derfor kan jeg ikke fået det jeg vil have for mit.Det findes på nettofitness.dkDenne tråd er lukket og kan fjernes af Mod./Tobias Thorhauge 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Højde? salt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts