Derren Sipity Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 (edited) ... Edited January 9, 2013 by Derren Sipity Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Hvor står det med småt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Z Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Når man googler telefonnummeret kan man se at Martin har lavet samme opfordring en del andre steder på nettet. Emnerne er dog lidt forskellige og kan f.eks. være tilbud om hypnose, økonomisk rådgivning eller rengøring.Han sender fra en IP-adresse der ikke umiddelbart kan spores, men man kan nemt finde ham på FB.Jeg ved ikke om man bliver overtakseret hvis man sms'er ham eller hvad han får ud af det. Hans indlæg er ihvertfald reklame og jeg har ringet til ham og lagt besked om at jeg sender ham en faktura. Gregers TF, Arcus, LaMotta and 7 others 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Øv, jeg troede lige at jeg skulle kickstarte mit sommercut :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts