Schroinx Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Har fundet nogle forskellige steder på nettet. Svømmestadionet ligger lige rundt om hjørnet og melder man sig ind in studenternes svømmeklub, så koster det 450 for en sæson, og det er jo fair nok. Nogen som ved om banerne er overfyldte, eller om det er ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N Gadegaard Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Der er tit mange, og tiderne er IMO elendige. Overvej at melde dig ind i SEIER Fitness, så får du fri adgang til alle kommunens svømmehaller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retchen Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Bor selv lige ved svømmestadion og er derovre i ny og næ - der er maaange mennesker, i hvert fald om formiddagen, når jeg er der. Og mange som svømmer utrooooligt langsomt, hvilket også bare er ekstra irriterende for en som mig, der godt kan lide bare lidt fart over feltet!! :P Måske skal man derover tidligt om morgenen, for at slippe for den værste trængsel + børn + svømmeklubberne. Men jeg ved det ikke, jeg har endnu ikke prøvet. Du kan jo starte med at købe en enkeltbillet og prøve det af på det tidspunkt på dagen, du regner med at skulle komme der fremover :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schroinx Posted September 28, 2012 Author Report Share Posted September 28, 2012 Tak for svar :-) Jeg kan allerede se at de skriver at der kan være trængsel efter kl 18, så havde håbet på at der var færre kl 21 når studenterne overtager. Men det lyder ikke til at være tilfældet. Det er bare træls, for bor lige ved siden af svømmestadionet :-P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts