#PP Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 Uha, så er det tid til at samle damer op <3 Kører du BMW eller Audi?Tillykke med det Sweets! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcus Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 (edited) Jeg KØRTE hjem fra træning, for jeg fik nemlig mit KØREKORT i mandags. Hahahahaha hvor det nice! Hvilken Knallert 45 køre du så??? Edited May 29, 2013 by Arcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted May 29, 2013 Author Report Share Posted May 29, 2013 Jeg kører skoda <3 Men den er halvny, og kører pisse godt, så helt gal er det ikke ;) Den opmærksomme læser vil bemærke, at jeg går på gymnasiet og ikke har råd til en bil. Det er derfor min mors bil jeg omtaler lige nu. Arcus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted May 31, 2013 Author Report Share Posted May 31, 2013 Dagens træning blev suppleret op med volleyball og strandbesøg! Jeg har bailet 2 forskellige damer i løbet af i dag. Jeg har hørt at damer elsker, når man bailer for at være sammen med boiz. Den ene synes jeg er dejlig. Derfor laver jeg en ny aftale med hende. Dagens træning var tung og fuld af store muskler. Squat: opvarmning - lang. 5x5x110 af de helt tunge kg.3x10x60 med kort pause for da pumpz. bænkpres: 10 reps med 60 kg you go - i go. Det blev til 37 reps. Masser af pumpcable row: you go i go med 85 kg. 150 reps eller sådan noget. lidt curls. Så var jeg fuld af store, ubrugelige muskler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 1, 2013 Report Share Posted June 1, 2013 Forvent at hun dramabailer dig, når I har lavet ny aftale :-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 1, 2013 Author Report Share Posted June 1, 2013 Det magter jeg ikke! Håber hun lader være Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 3, 2013 Author Report Share Posted June 3, 2013 Lavede en ny aftale, og selvfølgelig var der ikke noget bail. Hun kunne jo ikke risikere at baile mig <3. Der kommer ikke til at blive lavet meget træning i løbet af den næste uge, fordi jeg er hjemme hos mine bedsteforældre (som er blevet lidt gigtplagede) for at hjælpe med deres KÆMPE have. Jeg har dog lavet nogle små WODS bestående af pushups, airsquats og englehop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 5, 2013 Author Report Share Posted June 5, 2013 Onsdag fik jeg lige en træning i center. squat: 20xstang20xstang20xstang10x405x605x803x10x1003x5x110så var stængerne også tæt på ømme. Generelt pæne squats med få svipsede reps imellem. bænkpres20xstang20xstang20xstang5x408x708x708x708x70pullups888ret brede, meget flotte. Jeg har fået meget bedre styr på at ramme lats, og kunne tydeligt mærke både trætheden og trækket i ryggen i stedet for biceps. fedt mand. pendlaw rows2x5x60ville egentlig have taget flere, men jeg gad ikke mere. Som det kan ses, var træningen en meget effektiv fullbody. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 7, 2013 Author Report Share Posted June 7, 2013 Hjemme igen efter masser af arbejde hos mine bedsteforældre. Sådan noget arbejde er ret anti BB. Man får små muskler af alt det lavintensive pjat. Så nu skal der smedes <3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 10, 2013 Author Report Share Posted June 10, 2013 (edited) Tror jeg har fået fikset mulighed for at indmelde mig i en SL/VL forening her når sommerferien begynder, og jeg har fået styr på bælte. Det blev dettehttp://www.hantel-hartmann.de/product_info.php?info=p399_inzer-forever-lever-belt-10mm---schwarz---s-xxl.html motion-online vil af ukendt grund ikke rigtig vise billedet in log. Yderligere har jeg fået styr på transport situationen til sommer (hvor jeg skal arbejde i legoland). Jeg skal køre puch maxi 2 gears, det bliver skide lækkert. Eller også bliver det træls. Ja det bliver træls. Hvorfor virker billeder ikke? Jeg får stress! <3 Edited June 10, 2013 by Heikichi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 10, 2013 Author Report Share Posted June 10, 2013 Yay! I dag fik jeg endelig trænet - det var så det eneste konstruktive jeg fik gjort. Jeg har en eksamen om en uge, og jeg burde virkelig læse op, men jeg er virkelig ikke motiveret. Virkelig ikke. Nå men sådan kan det jo gå, lad os håbe på noget damer i stedet. jeg startede med at squatte, for det gør man når man vil være stærk. squat: masser af opvarmning inklusive bulgarian split squats og statisk udstrækning. 3x5x105Der var en storfyr, der ville have racket, så jeg skar lige lidt ned på sæt. dødløft: 5x5x120repout på 130 til sidst. 7 reps, der var til mindst 2 mere. incl DB bænkpres: 3x8x20DB bænkpres8x32havde for små bicepser til at kunne håndtere dem ordenligt lol. Det var virkelig svært. Derfor: 2x10x28skulderpres: 3x5x40. Fin træning, masser af store muller at kigge på. Lortecenter. Glæder mig til at min optagelse i AK odin går igennem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 11, 2013 Author Report Share Posted June 11, 2013 Træning i dag i skolens jernhule.Jeg startede ud med at trække, fordi det går lige i musklerne, og er ren helse for min lænd. Jeg har savnet at dødløfte <3.dødløft:masse opvarmning, men var stadig stiv. Øv øv.5x5x122,5Var mærket af at jeg også dødløftede i går.Pullups:3x8xBWseated rows:3x10x105De sved, jeg var helt ødelagt ovenpå den anden rygtræning.pres:5x5x40masser af rotator cuff træning bagefter.Nu er jeg ristet, fed træning! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Tror jeg har fået fikset mulighed for at indmelde mig i en SL/VL forening her når sommerferien begynder, og jeg har fået styr på bælte. Det blev dette http://www.hantel-hartmann.de/product_info.php?info=p399_inzer-forever-lever-belt-10mm---schwarz---s-xxl.html motion-online vil af ukendt grund ikke rigtig vise billedet in log. Yderligere har jeg fået styr på transport situationen til sommer (hvor jeg skal arbejde i legoland). Jeg skal køre puch maxi 2 gears, det bliver skide lækkert. Eller også bliver det træls. Ja det bliver træls. Hvorfor virker billeder ikke? Jeg får stress! <3 Oh my, hvor er det sødt du skal arbejde i Legoland Heikichi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Jeg kan godt lide Legoland. Det er dog lidt for længe siden min mormor og morfar har inviteret mig derhen. Det skuffer mig faktisk. #PP and klausjensen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 12, 2013 Author Report Share Posted June 12, 2013 Kom derhen til sommer - så lukker jeg én af jer ind gratis :) Det gælder for alle MOLboere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 14, 2013 Author Report Share Posted June 14, 2013 mere pres, mere squat og større muskler. squat: opvarmning - meget3x10xstang5x405x605x805x1005x1053x5x1105x100var stiv i kroppen, og havde svært ved at få nok dybde på. pres: 5x5x42,5stadig ret let. bænkpres: 3x12x60høje reps, lav vægt. Men det er udmærket at presse barbells i stedet for dumbells. Ikke mere train for mig, masser af store muskler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 14, 2013 Report Share Posted June 14, 2013 Kom derhen til sommer - så lukker jeg én af jer ind gratis :) Det gælder for alle MOLboere!MamboMads er den rigeste her på MOL, så derfor er det ham der fortjener at komme gratis ind - hvis nogen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 14, 2013 Author Report Share Posted June 14, 2013 Løbetur i dag: 6 km. Masser af wellness, men ingen store muskler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 17, 2013 Author Report Share Posted June 17, 2013 Trænings i dag efter færdiggjort AT eksamen. Jeg fik 12, og har nu et snit på 3 Milliarder. opvarmningbænkpres5x8x60 langsom excentriskflyers i maskine4x8x95 skulderpres3x8x30var ret ristet. Sindssygt pump på skuldrene. leg extensions 3x10x95leg curls3x10x55curls3x8x14 Biceps <3 Thorhauge and #PP 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 17, 2013 Report Share Posted June 17, 2013 SÅ STOLT!! Heikichi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted June 17, 2013 Report Share Posted June 17, 2013 Jeg er ked af at høre at dit snit er faldet så meget med dit sølle 12-tal. Men jeg synes også det er lidt fryd.Doktor Fryd er enig Heikichi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 20, 2013 Author Report Share Posted June 20, 2013 Kørte lige yderligere 2 12-taller og et 10-tal ind i de skriftlige. Fedt fedt. Mit snit er faldet herre meget, det er slet ikke 3 milliarder længere. Dagens trænings: opvarmning ved barfodsløb på løbebånd 1 km bulgarian split squats dødløft10x6010x803x10x100Det var hårdt i dag. Jeg må jo være blevet slap. lunges??x??x?? pullups5x5xBWfokus på muscle mind connection og at ramme lats. bænkpres3x8-10x60 langsom excentriskDen træningsmængde jeg ligger for dagen lige for tiden rækker vist ikke til mere end maks at holde på mullerne. Død hund der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted June 21, 2013 Author Report Share Posted June 21, 2013 Jeg er blevet syg. I nat sad jeg i et badekar, der blev varmet op med et bål under. Totalt awesome, men jeg er fuldstændig stoppet til med snot i dag :( Så ingen træning det næste par dage. Jeg skal til eksamen på mandag, håber jeg får det godt inden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcus Posted June 21, 2013 Report Share Posted June 21, 2013 I nat sad jeg i et badekar, der blev varmet op med et bål under. Det hedder en gryde. Dem skal man ikke sætte sig op i. Ser du aldrig tegnefilm? jenshh and Heikichi 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 21, 2013 Report Share Posted June 21, 2013 Regner med at du får 12 på mandag :-))Hvornår skal du starte i Legoland?Lover at svare på din mail løbet af weekenden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts