07vagner Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Hej Allesammen.Har styrketrænet i snart et år, hvor jeg er skiftet lidt i mellem full-body og 2-split programmer. Så er ikke på begynder niveau.:)Dog efter at have prøvet lidt af hvert er mine "muskler" blevet lidt "slappe" efter at have fået mere masse. Og så tænkte jeg, at der må være et par kloge hoveder her i forumet, der har tips og tricks til et træningsprogram til at få strammet op på musklerne, men også give lidt masse i samme omgang.Er klar på både 2-split eller full-body, og løber også ved siden af, så ville bare være nice hvis der var nogen der har nogle idéer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vastus Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Det nyt for mig at man får slappe muskler af styrketræning. Fru Jørgensen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggie Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 Dog efter at have prøvet lidt af hvert er mine "muskler" blevet lidt "slappe" efter at have fået mere masse. Prøv at smid nogle kilo i stedet - lur mig om ikke det ville hjælpe med de "slappe muskler"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts