dmollysh Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Sad og klikkede lidt rundt på Fitness Worlds hjemmeside og fandt et skema over hvor mange kalorier der forbrændes på deres forskellige hold.Umiddelbart synes jeg det er noget overdrevet - og mit pulsur giver mig ret. Hvad synes I - Kalorieforbrænding Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KåreS Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Jo Nogle steder er der overdrevet mere end andre... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Sad og klikkede lidt rundt på Fitness Worlds hjemmeside og fandt et skema over hvor mange kalorier der forbrændes på deres forskellige hold.Umiddelbart synes jeg det er noget overdrevet - og mit pulsur giver mig ret. Hvad synes I - Kalorieforbrænding Det er der sikkert..., men du kan jo ikke bruge det til noget alligevel. Det vil jo afhænge af din indsats. Og hvorfor spørger du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bønnen Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Enig med de andre. Mange af dem er meget overdrevet. Faktum er at det sælger :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmollysh Posted October 6, 2011 Author Report Share Posted October 6, 2011 Ved godt at det er afhængig af indsats Spurgte egtl. bare for at høre andres vurdering da jeg selv synes det virkede meget højt sat i forhold til min egen erfaring (som ikke er enorm - derfor spørger jeg folk der er klogere).Og som Bønnen skriver: Det sælger. Så det var måske også for at udstille en tendens der er til at visse fitnesscentre pakker varen lidt for pænt ind - der skal jo nok være mange der tror på det - måske kan det redde et par stykker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StephenR Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Har omfattende erfaring med de forskellige biketimer og crosstraining, og min erfaring er faktisk at skemaet passer meget godt på crosstimerne - afhængig af workouten, og på biketimerne ligger jeg klart over hvad skemaet siger. Her er det selvfølgelig afgørende, at jeg er i god cykelform, og derfor kan holde en høj intensitet længere end den gængse motionist. Hvordan skemaet passer på de resterende holdtyper har jeg ikke kendskab til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fuddi Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 285 kcal på 30 minutters gang er en KÆMPE overdrivelse - det er nok nærmere 150-170. Baseret på mit pulsur er gang ca. 50 pr. kilometer og løb ca. 80 pr. kilometer.Spinning er som regel 13-15 kcal i minuttet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts