AVS-95 Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Jeg er ny indenfor styrketræning. Derfor er min viden om øvelser begrænset!Er der nogle der har nogle gode øvelser, jeg vil gerne træne triceps, biceps og bryst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasH Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Jeg er ny indenfor styrketræning. Derfor er min viden om øvelser begrænset!Er der nogle der har nogle gode øvelser, jeg vil gerne træne triceps, biceps og bryst.Hvilket udstyr vil du bruge? Tænker på maskiner, vægte eller kropsvægt.Mvh Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AVS-95 Posted January 20, 2011 Author Report Share Posted January 20, 2011 Hvilket udstyr vil du bruge? Tænker på maskiner, vægte eller kropsvægt.Mvh AndreasJeg bruger lidt af hvert, men idet jeg er nybegynder syntes jeg at det er lidt svært at komme igang med vægtene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Dips og curls. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasH Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Dips og curls er rigtigt gode øvelser og pullups med underhåndsgreb kan også gøre underværker. Derudover findes der et stort set uendeligt antal øvelser for overarme der kan laves i div maskiner og med vægte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ibroken Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 Hvis du har bænk og vægtstang til rådighed, så kan jeg anbefale close-grip bench press - træner både triceps og bryst rigtigt godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brinch93 Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 Jeg er ny indenfor styrketræning. Derfor er min viden om øvelser begrænset!Er der nogle der har nogle gode øvelser, jeg vil gerne træne triceps, biceps og bryst.Hvis du vil i gang med styrketræning, så start med armstrækninger, hvor armene ikke er inde ved ved kroppen, for at få fat i triceps og bryst.For at få trænet biceps, så lav pull ups, så få greb i en trappe, e gren, et gyngestativ, med bredt greb, for og få biceps, ryggen og bryst trænet.Du kan også lave dips, hvor du behøver noget og sætte hænderne på, for og træne triceps.Mine yndlings øvelser, for armene, hvis du ikke benytter maskiner :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hede Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 Bænkpres til bryst og triceps.Chinups og seated row til biceps og ryg.Søg inspiration på http://www.exrx.net/Lists/Directory.html det er KONGE siden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts