AVS-95 Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Jeg er ny indenfor styrketræning. Derfor er min viden om øvelser begrænset!Er der nogle der har nogle gode øvelser, jeg vil gerne træne triceps, biceps og bryst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasH Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Jeg er ny indenfor styrketræning. Derfor er min viden om øvelser begrænset!Er der nogle der har nogle gode øvelser, jeg vil gerne træne triceps, biceps og bryst.Hvilket udstyr vil du bruge? Tænker på maskiner, vægte eller kropsvægt.Mvh Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AVS-95 Posted January 20, 2011 Author Report Share Posted January 20, 2011 Hvilket udstyr vil du bruge? Tænker på maskiner, vægte eller kropsvægt.Mvh AndreasJeg bruger lidt af hvert, men idet jeg er nybegynder syntes jeg at det er lidt svært at komme igang med vægtene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Dips og curls. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasH Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Dips og curls er rigtigt gode øvelser og pullups med underhåndsgreb kan også gøre underværker. Derudover findes der et stort set uendeligt antal øvelser for overarme der kan laves i div maskiner og med vægte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ibroken Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 Hvis du har bænk og vægtstang til rådighed, så kan jeg anbefale close-grip bench press - træner både triceps og bryst rigtigt godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...