MamboMads Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Jeg har kongemyoser i hele ryggen (specielt øvre) og i nakken og leder efter en massør som kan give den gas!Personen skal kunne tage fat og få en til at føle sig som en hjælpeløs 37 kg. tung 14-årig der får pik af en rocker for første gang. (Overdrivelse fremmer forståelsen, personen må ikke være slap). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Prøv dig frem med noget asiastisk af den slags, hvor de går/står på ryggen af dig. Klassisk thai indebærer såvidt jeg ved ikke, at de går på ryggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sina Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Ham her kan sagtens tage fat: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/2200-Kobenhavn-N/Fysiurgisk-massage-v-Aske-Bille-Dal/277518102857?ref=tsTror det er 250kr pr. 55 min.Omg. Han er jo lige til den 'lækre mænd'-tråd, vi ikke har. Ham skal jeg da helt klart masseres af snart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts