LaMotta Posted September 29, 2007 Report Share Posted September 29, 2007 Mikhail Koklyaev240kg CJ400kg Deadlift150kg Muscle Snatch260kgx3 Frontsquat:Guozheng Zhang220kgx2 OL SquatReza Zadeh280kgx2 Front Squat305kgx2 OL Squat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted September 29, 2007 Author Report Share Posted September 29, 2007 Fandt lige en video mere som helt sikkert skal med!!Marcin Dolega202,5kg Snatch Practice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted September 30, 2007 Report Share Posted September 30, 2007 Anders har postet den tidligere, men jeg synes stadig det er en af de fedeste styrke vids på nettet: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olesen82 Posted September 30, 2007 Report Share Posted September 30, 2007 Er der nogen der ved hvorfor Mikhail Koklyaev ikke stiller op til internationel konkurrencer i VL. Sådan let som han støder 240 kg ville han da umiddelbart ligge i top 3 i verden. Ser ud som om han kan støde 250 også. Har ikke set ham lave træk, men hvis han laver 150 kg i muscle snatch burde han da kunne lave omkríng 190-200 kg i træk. Hans teknik ser fin ud, så han må næsten ha dyrket VL et stykke tid. Grunden til jeg spørger er, at jeg selv dyrker VL, og følger med i næsten alt hvad der vises på TV, og jeg har aldrig set ham in action nogen der ved hvorfor??Olesen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heffehurtig Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 (edited) Er der nogen der ved hvorfor Mikhail Koklyaev ikke stiller op til internationel konkurrencer i VL. Sådan let som han støder 240 kg ville han da umiddelbart ligge i top 3 i verden. Ser ud som om han kan støde 250 også. Har ikke set ham lave træk, men hvis han laver 150 kg i muscle snatch burde han da kunne lave omkríng 190-200 kg i træk. Hans teknik ser fin ud, så han må næsten ha dyrket VL et stykke tid. Grunden til jeg spørger er, at jeg selv dyrker VL, og følger med i næsten alt hvad der vises på TV, og jeg har aldrig set ham in action nogen der ved hvorfor??OlesenEt bud kunne være, at han i forbindelse med den givne gæsteoptræden er på så meget test og sager, så han næsten er selvlysende. Det ville tage så meget fra hans styrke at skulle gå clean længe nok i forbindelse med konkurrence, at resultaterne sandsynligvis ville være udenfor sammenligning...Koklayev er desuden en forhenværende vl'er der har slået sig helt på stærkmand nu, så vidt jeg er orienteret. Det bidrager også til ovenstående teori. Måske.Edit: Dolega bommede ud på 193 i træk til Vm, som ikke har ligget mere end nogle uger efter videoen med de 202.5. Han toppede måske for tidligt eller sent? Edited October 4, 2007 by heffehurtig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted March 20, 2008 Author Report Share Posted March 20, 2008 Ervin Katona Military 160kgx5 Ervin katona 170kgx5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Thøgersø Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 Szymon Kolecki - 232.5kg stød: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjevsen Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 Jeg ved ikke lige, om det kan betegnes vægt eller power løftning, men imponerende er det trods alt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Thøgersø Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 Video med en masse fede løft/nogle ærgelige kiks, lidt dårlig kvalitet desværre: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Thøgersø Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 En dansk kikser fra ovennævnte video: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Thøgersø Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 Oldschool vægtløftning, fra den gang man havde trekamp!Synes virkeligt at den er for fed!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Thøgersø Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 Er sidste mand i denne video ikke Paul Anderson? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Thøgersø Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 Lige en sidste video for i aften! Lukin 240.5kg stød!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts