Underwear Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Ved ikke om det har været oppe at vende før, men jeg har søgt og intet fundet...Findes der nogen trænings centre der har døgn-åbent i KBH (gerne tæt på frederiksberg)...Mine arbejds tider ødelægger min træning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TimeSet Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 hvor skæve er dine arbejdstider?der er centre tæt på frb. der har åbent fra 7 - 23 ? men det er måske nat-træning vi taler om ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted November 11, 2005 Author Report Share Posted November 11, 2005 Mine arbejds tider er meget skiftende. I løbet af ugen kan det skifte mellem dag og natte timer... Så hvis jeg samtidig skal have nok søvn, begynder det at knibe. Jeg træner på nørrebro nu (hard work) og det går lige med hensyn til tiderne. Jeg tror bare, hvis der var et sted der havde døgn-åbent var det bedre, så jeg ikke skal løbe rundt for at nå det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ill Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 SATS i Scala har vist åbent 24 timer tror jeg, men har hørt rygter om at der var for mange bøsser der kneppede i saunaen og at de ikke længere er åbent 24 timer. Måske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
L^P Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 men har hørt rygter om at der var for mange bøsser der kneppede i saunaen og at de ikke længere er åbent 24 timer. Måske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TimeSet Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 SATS i Scala har vist åbent 24 timer tror jeg, men har hørt rygter om at der var for mange bøsser der kneppede i saunaen og at de ikke længere er åbent 24 timer. Måske.der er ikke døgnåbent længere i SATS Scala. det lukkede ned for et par år siden.equinox, valby (stenkast fra frb.) har 6-23. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted November 11, 2005 Author Report Share Posted November 11, 2005 der er ikke døgnåbent længere i SATS Scala. det lukkede ned for et par år siden.equinox, valby (stenkast fra frb.) har 6-23.Det har samme åbenings tider som hard work på nørrebro... Så det kan jeg ikke bruge. Findes der slet ikke nogle trænings huler rundt omkring. Ligesom MK på mariedalsvej, bare med døgnåbent ligesom olympia i fredericia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krumborg Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Det har samme åbenings tider som hard work på nørrebro... Så det kan jeg ikke bruge. Findes der slet ikke nogle trænings huler rundt omkring. Ligesom MK på mariedalsvej, bare med døgnåbent ligesom olympia i fredericia. Hvad med en VL/SL klub, hvor du har nøglekort med direkte adgang? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted November 14, 2005 Author Report Share Posted November 14, 2005 Hvad med en VL/SL klub, hvor du har nøglekort med direkte adgang?Det lyder ikke helt dumt... Men hvor finder jeg sådan en? (I frederiksberg eller tæt på) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted November 17, 2005 Author Report Share Posted November 17, 2005 Det var der ikke nogen der kunne fortælle noget om?Jeg har søgt på google, men finder kun forumer der diskutere den slags steder. Finder f.eks et link til selv samme indlæg(det her). Så jeg kører lidt i ring Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 www.styrke.dk har de fleste klubber listet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Du kan jo evt. kigge her CenterGuiden Der er ikke åbningstider, men du kan finde styrkeløft klubber. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts