tenace Posted April 1, 2002 Report Share Posted April 1, 2002 Hey jeg har en god opskrift på nogle "pumper" pandekager...som jeg gerne vil dele med jer....1 kop havregryn10-11 æggehvider1 æg3 bananer3 tsk vaniliesukker4 tsk sukker1 knivspids saltblend det hele sammen og steg det..det giver nogle gode protein holdige pandekager. Hvis man er på skrumpen kan man nemt undlade sukkeret og evt noget af vaniliesukkeret.Håber der er andre derude der vil joine ind med snack eller mad opskrifter ;o) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Posted April 2, 2002 Report Share Posted April 2, 2002 Hvis du hader at lave aftensmad ligesom mig:2-3 dåser tun i olie1 dåse flåede tomatervarm det, tilsæt kryderier hvis du gider :p og spis sammen med en masse ris, kan også sagtens spises med pasta.Milk shake:is, mælk, bananer og proteinpulver. Kan også erstatte mælken med kakaomælk, eller tilsætte nogen æggehvider. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xjyden Posted April 3, 2002 Report Share Posted April 3, 2002 Hvis du gerne vil være fed, hvorfor udelader du så æggehviderne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Posted April 3, 2002 Report Share Posted April 3, 2002 Jeg vil ikke være fed! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlIXI Posted April 4, 2002 Report Share Posted April 4, 2002 lige en lille hurtig en.. ved ikke lige om den er kendt..tag en dåse tun, og klask noget A18 i og nogle majs i , evt. lidt timian.. så smager det en del bedre :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baardi bilder Posted April 18, 2002 Report Share Posted April 18, 2002 Jeg har også lige en lille middag som jeg vil dele, den lyder måske lidt mærkelig:Kog noget pasta, afdryp det, og smid herefter pastaen på en varm pande.Slå 3-4 æg ( hvis man cutter kan man nøjes med 1 æggeblomme) ud over pastaen og rod det hele sammen, kom eventuelt lidt fedtfattig revet ost over.Jeg plejer at spise det med en klat Heinz ketchup og et lækkert glas mælk!Et glimrende måltid når man kommer hjem fra træning! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xjyden Posted April 18, 2002 Report Share Posted April 18, 2002 bb: det ville være sjovere, hvis du skiftede pastaen ud med tun eller makrel, og så spiste rugbrød eller kartofler til.Pasta er jo som regel tomme kalorier, som er gode nok, hvis man vil løbe marathon uden trang til at skide undervejs, men som ikke rigtig gavner noget for en bodybuilder, så vidt, jeg kan se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baardi bilder Posted April 18, 2002 Report Share Posted April 18, 2002 >xjydenPasta indeholder som bekedt en pæn mængde proteiner, men også kylhydrater som er gode at få i et måltid efter træning!Jeg spiser tun/makrel hverdag, men ikke efter træning!Gerne til frokost! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janus Posted May 17, 2023 Report Share Posted May 17, 2023 (edited) . Edited May 17, 2023 by Janus Fejl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts