ReneBL Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Har læst en del på MOL på det sidste, og finder det som et meget hvad skal jeg sige "clean" sted at være, så ville bare hører om min fornemmelse var rigtig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granhof Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Det tror jeg roligt du kan regne med, der er vist kun et par stykker herinde der er aktive på mol, som der har indrømmet brug af AS..Men der har været masser af de her poll`s før, såeh kig i dem :) De ligner denne her 99% ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneBL Posted May 24, 2004 Author Report Share Posted May 24, 2004 ok, kom bare til at tænke.var nemlig inde på bodyhouse, og må sku sige jeg fik lidt et shock over hvad de laver af indlæg derinde og da der ikke har være en sådan pole mens jeg har været her, så tænkte jeg: hvad fanden :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granhof Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Bare iorden, du kan jo evt bruge søgefunktionen, den er til for det samme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Bare iorden, du kan jo evt bruge søgefunktionen, den er til for det samme det er jo ikke så nemt når doping-forummet er lukket ;) Men desuden er sådan en poll jo ikke meget værd. Hvis jeg husker rigtigt var der i en af de tidligere "bruger du AS" polls 4 som havde svaret ja, jeg kan dog ikke huske ud af hvor mange, men de har nok højst repræsenteret 5% af dem som svarede.havde du spurgt om det samme på BH ville resultatet nok have set væsentlig anderledes ud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granhof Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Ahh ja det er rigtigt doping forummet er lukket :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Jeg startede på vækst hormoner da jeg var 13 år.. har kørt det uden damage i 5 år :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
semor Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 ThomasNa:Jeg startede på vækst hormoner da jeg var 13 år.. har kørt det uden damage i 5 år føler du at du har fået noget ud af det??har lige kigget i din log....no offence, men du har jo ik nogen imponerende løft!!bare se hvor langt mange af folkene herinde er nået clean....!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikJ Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Tror det var ironisk ment... Da man selv producere massere af hormoner i den alder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjørn Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 ThomasNa:Jeg startede på vækst hormoner da jeg var 13 år.. har kørt det uden damage i 5 år føler du at du har fået noget ud af det??har lige kigget i din log....no offence, men du har jo ik nogen imponerende løft!!bare se hvor langt mange af folkene herinde er nået clean....!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Fuck hvor geilt!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
semor Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 hennestar>>>ved ik hvad han mener, det kan da meget vel være han mener det på den måde som du læser det!!??der er indtil videre 3 der har stemt "ja" det kunne jo være han var blandt dem??det håber jeg da ik han er.......?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 hehe :sneaky: self bruger jeg ikke sådan noget!!!! det gas' :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjørn Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Ja men hvis det så er har jeg taget peptidhormon (insulin) siden jeg var 4 år, tæller det så os for drugs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptpoul Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Kære brevkasse:Jeg har brugt heste-hormoner i de sidste 4 år uden pause. Men er blevet nervøs over om det det er begyndt at skade mig. Her på det sidste er jeg blevet helt vild med at unge piger i høje sorte støvler slår mig med pisk og rider på mig i timevis.Tror i det er en bivirkning fra heste hormonerne?Brian "Hestehvisker" Hansen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokr@tez Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Kære brevkasse:Jeg har brugt heste-hormoner i de sidste 4 år uden pause. Men er blevet nervøs over om det det er begyndt at skade mig. Her på det sidste er jeg blevet helt vild med at unge piger i høje sorte støvler slår mig med pisk og rider på mig i timevis.Tror i det er en bivirkning fra heste hormonerne?Brian "Hestehvisker" Hansen :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claus Dietz Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Kære brevkasse:Jeg har brugt heste-hormoner i de sidste 4 år uden pause. Men er blevet nervøs over om det det er begyndt at skade mig. Her på det sidste er jeg blevet helt vild med at unge piger i høje sorte støvler slår mig med pisk og rider på mig i timevis.Tror i det er en bivirkning fra heste hormonerne?Brian "Hestehvisker" HansenDet er da meget normalt. Jeg har det på samme måde....Slå mig, slå mig og sig: jeg har været en slem pony..... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don Nors Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Kære brevkasse:Jeg har brugt heste-hormoner i de sidste 4 år uden pause. Men er blevet nervøs over om det det er begyndt at skade mig. Her på det sidste er jeg blevet helt vild med at unge piger i høje sorte støvler slår mig med pisk og rider på mig i timevis.Tror i det er en bivirkning fra heste hormonerne?Brian "Hestehvisker" Hansen hej Briandisse bivirkninger er helt normnale og kommer fordi du ikke får nok doping. da konc. af heste hormoner ikke er stor nok prøver kroppen af afhjælpe problemet ved at omdanne sig til en hest for at på den måde at kunne pruducerer dem selv.for ikke at ende som hest må du derfor konstant øge dit indtag. her er mit forslag til beregning af dosen y hvor x er antal måneder siden start.y=1,12^(2x)-0,5venlig hilsen brevkassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikJ Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 God Lir ptpoul :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Det tror jeg roligt du kan regne med, der er vist kun et par stykker herinde der er aktive på mol, som der har indrømmet brug af AS..Men der har været masser af de her poll`s før, såeh kig i dem :) De ligner denne her 99% ;) Det ses vist meget sjældent at et sted er så Clean som her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneBL Posted May 25, 2004 Author Report Share Posted May 25, 2004 Godt det var bare lige det jeg ville være sikker på, er rart at være helt sikker på hvad man har med at gøre ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Kære brevkasse:Jeg har brugt heste-hormoner i de sidste 4 år uden pause. Men er blevet nervøs over om det det er begyndt at skade mig. Her på det sidste er jeg blevet helt vild med at unge piger i høje sorte støvler slår mig med pisk og rider på mig i timevis.Tror i det er en bivirkning fra heste hormonerne?Brian "Hestehvisker" Hansen HAHAHAHAH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linder Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Aldrig!, men det må folk sq selv om. Bare de ikke mistænker mig for det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Currant Posted May 27, 2004 Report Share Posted May 27, 2004 Jeg oplever heller ikk MOL som en side/forum hvor det primært er toptrimmede kamprobotter der ikk skyr nogen midler for at blive klamt store...Jeg ser det mest som en sund side med brugere der er her for vægttab, sund motion og selvfølgelig også en del elite motionister og bb'ere...Har jeg ret?Har der været nogen opgørelse over hvor mange % der er her for max masse, vægttab, motion osv.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts