lise Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 åååhhh vise motionister herinde!!Tusind atk for hjælpen med kalorier osv. Jeg har nu tabt mig til 59 kg igen!!Bare ved at spise fornuftigt, velovervejet og lige tjekke bagsiden af varen mht kcal og fedt osv.Skønt. Jeg vil gerne ned og veje 57 men det er ikke sikkert jeg kommer det. Det er nu heller ikke så meget vægten men mere hvordan det ser ud......Jeg er 169/170 høj. og har siden januar sidste år tabt mig 24 kg(fødte 30.januar)Men 57 kg er da ikke for lidt vel??Jeg er ok kraftigt bygget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 STORT tillykke Svært at sige om 57kg er for lidt. Det er godt nok i den lave ende må man sige i forhold til din højde. Nu du så godt som har nået dit mål vil jeg foreslå dig at kigge mere i spejlet og mindre på vægten. Hvis du skulle begynde at styrketræne kunne det også meget vel tænkes at du tager lidt på, men da det nok vil være primært muskelmasse er det GODE kg og det kan sagtens få dig til at se slankere og fastere ud.Men lad være med at gøre din kost og motion til en kamp for at udrydde hvert gram fedt på kroppen. Det er absolut ikke sundt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MRB Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 (edited) Men lad være med at gøre din kost og motion til en kamp for at udrydde hvert gram fedt på kroppen. Det er absolut ikke sundt.Eller pænt for den sags skyld.P.S. Tillykke med vægttabet! Edited January 14, 2004 by MRB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vandpyt Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 :a-okhand: 'Pyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lise Posted January 14, 2004 Author Report Share Posted January 14, 2004 tak :DMen jeg skrev jo netop også at de tikke var så vigtigt med vægten, men mere hvordan det så ud. Jeg er også begyndt at træne(styrketræning, spinning, aerobic, step, funk osv og så selvfølgelig cykle osv).Det er i hvert fald skønt at kunne passe sit tøj igen, MEN det eneste der er noget l*rt er mit maveskind. Det vil ligesom bare ikke gøre sig selv fast mere :( Nå men lad os håbe på at det kan blive lidt strammere i hvert fald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivsen Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 HejStort tillykke !!! giv dig maveskind lidt tid.. !!! (jeg har samme problem).. men jeg ved ikke om det blir løst på en "billig" måde, eller hvad.. Men husk også at tænk over hvem det generer.. dig selv eller tror du det generer andre ? skide godt gået !!!! Mange hilsnerVivsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Købmanden Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 mange gange tillykke :4drunk: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Power Clauer Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 Også stort tillykke herfra! 24kg er noget af en bedrift må man sige..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Pump Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 Først engang tillykke med vægttabet og det passende tøj . Formen / udseendet ændrer sig idet det hele bliver strammet lidt op, så bare bliv ved træne og gi' det den tid det tager, så skal det nok komme af sig selv B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niske Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 Fantastisk flot :thumbwink: .Niske Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Original Prince Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 Tillykke med vægttabet, man har det altid rigtig dejligt, når man har nået sit mål. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggie Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 Tillykke!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natural bodybuilder Posted January 14, 2004 Report Share Posted January 14, 2004 Hey! Og TILLYKKE!!! :) Det kræver sgu virkelig noget at tabe 24 kg!! SÅDAN!!! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Severinsen Posted January 15, 2004 Report Share Posted January 15, 2004 Iflg. de danske vægtkonsulenter skulle lever kunne afhjælpe løst skind. Og hvis de folk der har tabt 50+ kg. kun har spist lever for at afhjælpe situationen, så tror jeg på at det virker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim S Posted January 15, 2004 Report Share Posted January 15, 2004 (edited) Iflg. de danske vægtkonsulenter skulle lever kunne afhjælpe løst skind. Og hvis de folk der har tabt 50+ kg. kun har spist lever for at afhjælpe situationen, så tror jeg på at det virker.Kender du filosofien bag denne påstand ? - det lyder lidt som noget taget fra et dameblad. Kim S Edited January 15, 2004 by Kim S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts