Eruption Posted November 9, 2003 Report Share Posted November 9, 2003 Hej. KOm til at tænke på noget -træner et fullbody program ogJeg har mulighed for at træne I dag (søndag), Mandag, Onsdag, fredag. i denne ugeHvad ville give bedst udbytte, hvis sidst jeg trænede var i Onsdags?At træne i dag, og så træne i morgen og onsdag?Eller skippe i dag over, og så træne Mandag og onsdag, fredag og så derudaf, eller både i dag og i morgen. Set i perspektiv at jeg sidst trænede i onsdags? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David1337 Posted November 9, 2003 Report Share Posted November 9, 2003 Hvis du sidst trænede i onsdags er det vel bedre at komme i gang i dag end i morgen.. og med fullbody er det vel bedst ikke at træne 2 dage i træk så derfor.. I dag, onsdag og fredag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCO Posted November 9, 2003 Report Share Posted November 9, 2003 Helt enig med David1337....Jeg træner også personligt fuldbody søndag, onsdag og fredag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts