MICHLDAV Posted June 3, 2001 Report Share Posted June 3, 2001 Jeg kunne forstå at jeg havde postet det her i det forkerte forum, poster det derfor her, Jeg kunne godt tænke mig at høre folks kritik ell syn på mit nye træningsprogram. Jeg starter fra imorgen af, Mandag: Bænkpress Incline bænkpress Legpress Bic-curl Dips Onsdag: Bent over row Lat pull down Squat Lying Tri extension Mave Fredag: Deadlift Shoulderprss Dumbell press Upright row mave Alle øvelser består af 2 opv. sæt, og to heavy sæt ca 4-8 reps. 60-120 sek. hvile mellem sæt. Skulle jeg lægge en forarms øvelse ind, i så fald, hvor?På forhånd tak, M.- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cilius Posted June 13, 2001 Report Share Posted June 13, 2001 Lige et spørgsmål.Hvorfor har du biceps under mandag og ikke onsdag sammen med ryg?Jeg ville ligge underarm sammen med biceps/ryg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespernr Posted June 15, 2001 Report Share Posted June 15, 2001 Jeg ville lægge biceps øvelserne sammen med de dage hvor der trænes bryst, og triceps de dage hvor der trænes ryg. Det betyder at triceps og biceps bliver påvirket hver gang og det er ikke dårligt da de har en kortere restitutionstid. Men den vigtigste grund er at hvis man har kørt hovedgrupperne og brugt f.eks. biceps som hjælpemuskel, så kan det godt være svært at finde energi til at presse biceps så den bliver maksimalt stresset. Og det er jo det vi vil ikk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MICHLDAV Posted June 16, 2001 Author Report Share Posted June 16, 2001 Ja folk er jo lidt splittet på det område. Jeg tror dog også mere på ideen med at have så meget energi i den enkelte muskel, altså ikke pre-exhauste en muskel før den trænes. Derfor biceps efter bryst.. M.- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neo Posted July 24, 2001 Report Share Posted July 24, 2001 Hej.Hvis jeg var dig ville jeg ik træne Legpress mandag, Squat onsdag og dødløft fredag, det er sku lige i overkanten af hvad dine ben kan holde til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MICHLDAV Posted August 8, 2001 Author Report Share Posted August 8, 2001 Hej Neo, tak for dit svar.Efter jeg startede på dette program har jeg heller ikke overholdt bentræningen som beskrevet ovenfor.. jeg har kun trænet ben en gang om ugen, jeg spiller badminton, og går lidt efter 'feel' når det kommer til bentræning. Men du har nok ret, 2 gange er nok for meget.M.- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts