Danskio Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Heisan Dette er min første post på dette forumet, ser ut som det er ganske aktiv her inne så jeg prøver meg på poste mitt uke program, i håp om å få noen kommentarer. Har trent i ca 2 år med noen ganske standard treningsprogramer på et treningssenter, men skal det bli noe fart i sakene må jeg gjøre noe, så jeg har prøvd å sette sammen et treningsprogram som kan passe meg. Følgende øvelser kjenner jeg ganske godt og har brukt siste 6 mnd på å perfeksjonere teknikken slik at jeg gjør disse riktig. Mandag: Bryst og Triceps Kabel flyes: 3x10 Benkpress: 3x8 Benkpress skråbenk: 3x8 Flyes i benk: 3x10 Triceps benk dip:3x10 Triceps kickback: 3x10 Triceps pushdown (kabel+tau):3x8-10 Stående franskpress(kabel eller hantel): 3x10 Onsdag: Rygg og Biceps Sittende kabelroing: 3x8-10 Nedtrekk med smalt grep: 3x10 Fremoverbøyd roing(manualer): 3x10 Kabel konsentrasjon curl(En hånd): 3x10 Hantelcurl: 3x8-10 Biceps curl: 3x8-10 Fredag: Skuldre og Mage Nedtrekk med bredt grep: 3x10 Sidehev (kabel): 3x10 Skulder press (hantel): 3x10 Stående roing(vektstang): 3x10 Crunches i maskin: 3x20 Søndag: Lår og Legger + Mage Knebøy: 3x8-10 Benpress: 3x8-10 Lårcurl: 3x8-10 Benspark (leg extension): 3x8-10 Stående tåhev: 3x10 Crunches i maskin: 3x20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beejo Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Hej .. Og velkommen her på MOL.. Du kunne også prøve en HST-cyklus.. Læs evt. om HST under maksimal mulkelvækst eller hele artiklen her på MOL. Spørg endelig løs.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts