TheDagsform Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 Bøger gives væk ... Eller sælges til højestbydende:Hardcore Bodybuilding - A Scientific Approch (Frederick Hatfield) Power To The People (Pavel Tsatsouline)The Naked Warrior (Pavel Tsatsouline)All New Sports Nutrition Guide (Michael Colgan)Ekstremsport - og den menneskelige fysiologiGot Fight (Forrest Griffin)Lean For Life (C.Bass)Et glimt af sjælden (N. Moltke-Leth)Et liv på kanten (B.S. Christiansen)Bedst når det gælder, den nye (Willi Railo)Hvert sekund tæller (Lance Armstrong)Flygt eller kæmp (Ulrik Vedel og Michael Jensen)En vinders DNA (Rasmus Ankersen)Way of the peaceful Warrior (Dan Millman)Viljen til sejr (Arne Nielsson)Til Nordpolen (Bettina Aller)Extreme Survival (lol)......Kan afhentes på Frederiksberg. Lader den stå en uge. Samlet bud på 100 spir eller derover, og de ryger med det samme! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sølling Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 Jeg nupper dem for 100 spir + min mobilitetsbog :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDagsform Posted December 1, 2015 Author Report Share Posted December 1, 2015 Jeg nupper dem for 100 spir + min mobilitetsbog :)Aftale. SOLGT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Surfer Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 Blev de hentet - ellers er jeg frisk :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts