jespera Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Hej Jeg har en Watson Dual Grip Shrug Bar til salg . Den er et par år gammel , men udover noget naturligt slidt fejler den ikke noget. Den er pakket væk p.t så billederne er taget fra watsons hjemmeside.Kan ses /Skal afhentes på frederiksberg. Prisen på en ny er incl . moms og fragt ca. 3000 kr. Min pris er 1400 kr. Link til Watsonhttp://watsongym.co.uk/product/dual-grip-shrug-bar/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 (edited) Den køber jeg gerne. Kan du huske hvor lange loading pins er?Jeg har smidt dig en PM. Edited October 24, 2015 by Kauf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jespera Posted October 25, 2015 Author Report Share Posted October 25, 2015 Er solgt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts