Klaus Kokholm Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Det startede med en øm albue og har så sat sig i håndleddet. Det går voldsomt ud over min træning og dermed min livskvalitet. Det gør ondt at lave armstrækkere og værst af alt: jeg kan ikke tæve sandsækken til boksning.Min egen læge siger at jeg bare skal lade det gå i orden af sig selvJeg har prøvet en Iprenkur, foreslået af min sundhedsforsikring (3x400 Ibuprofen/dag) og det har ikke hjulpet en skid.Skal jeg forsøge mig med akupunktur? ultralyd? kiropraktor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pcl754 Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Bump Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millertime Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 ultralyd vil ikke gøre meget, men ja akupunktur, kiropraktor, fysioterapeut, osteopat. mulighederne er mange og ikke forkerte. Shockwave er også godt til den slags skader Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts