xeyelessx Posted January 11, 2015 Report Share Posted January 11, 2015 Hej jeg leder efter folk der kan være behjælpelige med et nyt træningsprogram. Jeg har en drøm om at stille op til Hell Run i 2016. Mine stats: 26 år180 cm 98 kg 25 % kropsfedtsquat: 5 X 5 til 90° 90 kgDødløft 5X5 145 kgbænkpres 5 X 5 100 kgSom ikke voldsomt imponerende, samme gælder for VO2-Max som også er gennemsnitlig, efter længere tids pause. Jeg har godt styr på hypertrofi og styrketræning. Har dog på fornemmelsen af den salgs træning ikke vil hjælpe mig vildt meget i forhold til Hell Run.Tænker at jeg nok skal kombinere eksplosiv træning, men Crossfit og mental træning for dette 24 timers event, samt skabe mig en god VO2-Max, så jeg kan arbejde længe af gangen og kan recover hurtigt. I forhold til de psykologiske udfordringer, så ved jeg at jeg skal arbejde på min forbi for højder, da dette indgår som en del i løbet, ligesom det gør i nordic race og spata run.Håber der er nogen her inde der har været med de sidste par år, som kan hjælpe mig med et træningsprogram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts