dmollysh Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 Hey guysMit pulsur driller. Pludselig viser det en helt forkert heart rate - ofte 0 og eftersom jeg ikke er død, er det jo helt klart forkert. Jeg tænker at det måske kan være batteriet i senderen (fik batteriet i selve uret skiftet for mindre end et år siden). Uret er et Polar F6, ca. 4 år gammelt, brugt periodisk i den tid. Er mit bud godt eller er der nogen der har erfaringer der tyder på noget andet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Surfer Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 Du kunne jo starte med at skifte batteriet og se om det løser problemet ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmollysh Posted November 13, 2014 Author Report Share Posted November 13, 2014 Det er jo umidelbart et godt bud :) Problemet er bare at jeg er meget presset økonomisk pt, så har egentlig slet ikke råd til at smide penge efter det og hvis jeg alligevel gør, og det ikke løser problemet, er det dælme surt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Surfer Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 Det er lidt svært at fejlsøge uden at det koster lidt - mon ikke du kan finde et batteri til en tyver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retchen Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Et batteri koster sandsynligvis ikke mere end 20 kr. i T. Hansen eller lignende, og det er med stor sandsynlighed det. I mit FT7 holder batteriet i uret ca. 1 år og batteriet i senderen ca. 2 år ved brug 2-6 gange om ugen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts