twoface25 Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 hej alle jeg er en fyr med en vægt på 116kg og en højde på 185.jeg er begyndt at spise sundere og motioner hverdag(undtagen weekenden)jeg starter med styrketræning 1time og derefter en lang gåtur op ad bakke i 1time.men jeg kan ikke se noget resultat på vægten jeg har nu været i gang i 2 uger og jeg følger lidt det er spild af tid nogle der har nogle råd eller forklaring mvh den fortivlet dreng Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retchen Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 Det lyder fint med motionen, så det er sandsynligvis din kost, den er galt med. Man kan sagtens spise "sundere" uden det betyder, at man taber sig. Prøv at skrive, hvad du spiser i løbet af en normal dag - så præcist som muligt med mængderne. Husk også flydende kalorier, som sodavand, saft, juice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface25 Posted September 27, 2014 Author Report Share Posted September 27, 2014 hmm tror jeg vil prøve at tælle mine kalorier når jeg spiser.men det er som realt havregryn til morgen mad med lidt mysli fra belsø¨frokost: salat med kylling eller sandwichmellemmad: rugbrøds mad 3 stykker med pålæg aftensmad: forskelligt(general det forældre laver )det er sådan jeg spiser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bopeeku Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 (edited) Jeg tæller kalorier og er nogenlunde i samme dimensioner - når jeg tæller kalorier er ca vægt tab a 1 kg/ugen til at holde.Det kan godt være at tælle kalorier ikke er noget du gider at blive ved med, men prøv en periode og bliv overrasket over hvor kalorierne kommer fra.Jeg har gode erfaringer med madlog.dk, ok pris og har mange standard varer. Men der er andre. Edited September 27, 2014 by Bopeeku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søren Michael Posted September 28, 2014 Report Share Posted September 28, 2014 (edited) 2 uger? Rolig nu. Hvis du starter op fra stort set nul skal din krop lige have tid til at tilpasse sig. De råd der er givet er gode men fortvivl nu ikke bare fordi der går lidt tid før du mærker resultater. Edited September 28, 2014 by Søren Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Defex Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 Fedt at du er kommet igang med at motionere!! Hvor er du fra i landet, måske kan jeg hjælpe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface25 Posted October 6, 2014 Author Report Share Posted October 6, 2014 jeg er fra København eller retter sagt Søborg :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts