don155 Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 Hej MolJeg har et gps/pulsmåler(garmin 405) ur ur og er glad for det, og overvejer at investere i nyt grej. En af de funktioner der er på markedet som jeg syntes er spændende er polar team sport produkter.Kort fortalt kan man påføre sig et pulsbælte og så vil ens data blive opsamlet af en "kasse" som blot skal være inden for en afstand af 100m af ens person.I forbindelse med nogle af de idrætter jeg dyrker(kampsport), er det at bære ur(eller være 3-4 meter tæt på det) ikke praktisk. Derfor kunne det være spændende at have en anden mulighed for at få tal for ens puls uden uret... = polar team sports...Men så vidt jeg kan se sælges de kun i sæt til 10 personer... Hvilket er ret dyrt når man blot mangler til en person.Kender i et lignende produkt til 1 person uden andre krav end at man ifører sig et bælte ? Eller andre gadgets der vil kunne måle ens puls uden at man skal være tæt på modtager med ens sender(pulsbælte)MvhDon155 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
don155 Posted June 23, 2014 Author Report Share Posted June 23, 2014 Bump... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmo1980 Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 Nu er jeg overhoved ikke ekspert på systemet, men mener dog at det hedder "TEAM" af en grund, det er lavet til f.eks, spinnings hold, hvor en investering på 40.000 hentes ind igen. Som et privat system virker det dog lidt som overkill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts