pempía Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 Halløj :)Jeg har pt. problemer med mine skinneben og er derfor i behandling hos fysioterapeut, som jo selvfølgelig siger at jeg ikke må træne imens jeg er i behandling. Jeg træner kickboxing 3 gange om ugen og det er vigtigt for mig, at jeg ikke mister min kondition i mellemtiden. Derfor tænker jeg der må være nogen herinde, som ved hvad jeg kan gøre, for at holde mig i bedst mulig form? :) Umiddelbart går jeg til bikefit et par gange om ugen i Fitness World, da det ikke virker til at belaste mine skinneben og ellers er der crosstraineren, som jeg ellers synes er dødssyg :P Ville klart foretrække at løbe og sjippe, men begge dele er no go. Så kom med jeres gode idéer! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Tag et kig her (og nyd den smukke model). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Tag et kig her (og nyd den smukke model).Jeg trykkede med noget andet i tankerne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaa Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Jeg vil helt klart anbefale dig at svømme. Svømning er god konditionstræning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ammitz Posted March 22, 2013 Report Share Posted March 22, 2013 Google Thorax Trainer, find et center der har en af dem stående og så ellers bare giv den gas.Ellers ville jeg hoppe på romaskinen eller ned i svømmehallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TKGreen Posted March 26, 2013 Report Share Posted March 26, 2013 Hvordan fungerer det for dig med roning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pempía Posted March 31, 2013 Author Report Share Posted March 31, 2013 Hvordan fungerer det for dig med roning?Roning virker egentlig ok, men jeg synes hurtigt det bliver kedeligt og hårdt for lænden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts