dennisan Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 (edited) Hej folkensJeg har igennem en længere periode kørt et fullbody program kombineret med løb og lettere korpsvægt øvelser. Jeg ønsker nu, at intensivere min træning og køre en kombination af crossfit og styrkeprogrammet The Bill Starr Power Routine. Mandag, onsdag og fredag kører jeg styrkeprogrammet, hvor der er fokus på få "store" øvelse. Monday – Heavy Day Bench – 5 sets of 5Powercleans – 5 sets of 52 sets of weighted hypers4 sets of weighted Sit-upsWednesday – Light DaySquat – 4 sets of 5Incline Bench – 4 sets of 5High Pulls – 4 sets of 5Sit-ups – 3 setsFriday - Medium Squat – 5 sets of 5Squat – 4 sets of 5, 1 triple, back-offBench – 4 sets of 5, 1 triple, back-offPowercleans – 4 sets of 5, 1 tripleWeighted Dips – 3 sets of 5-8Triceps and Biceps – 3 sets of 8 eachJeg ønsker også at køre crossfit 3 gange om ugen. Jeg tænker her, enten at køre det samme dage via morgen/aften træning, eller køre crossfit tirsdag, torsdag og lørdag. Nu vil jeg spørge, om jeg udsætter mig selv for overtræning, eller om det kunne fungere, på en af de 2 overstående måder. Jeg er på nuværende tidspunkt i god form og har lang/bred erfaring med træning. Derfor ønsker jeg nu, at tage det et skridt videre, men før det sker, søger jeg nogle gode råd. God weekend! Edited March 1, 2013 by dennisan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts