chri571p Posted November 15, 2012 Report Share Posted November 15, 2012 alder: 15 år.vægt: 73 kg.kondital: 47.Nu stopper udendørs fodbold træning for mig i næsten uge, så jeg skal igang med noget kredsløbs-træning, som jeg kan bruge inde på bane i fodbold, både indendørs, men også udendørs, jeg ved bare ikke hvordan man træner sit kredsløb bedst, så hvis i ved det så bare kom med et svar. ps. har kun kun 1 dag til rådighed til at træne kredsløb, da vi træner indendørs fodbold 2 gange i ugen plus cups. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikichi Posted November 16, 2012 Report Share Posted November 16, 2012 løb med intervaller er ret godt, hvis du kan holde dig motiveret med det. ellers er svømning også godt, og en god ting at kunne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcus Posted November 16, 2012 Report Share Posted November 16, 2012 Tror sjipning er Mambo Mads approved? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chri571p Posted November 18, 2012 Author Report Share Posted November 18, 2012 Har hørt rigtig meget godt om at man sku løbe intravaller, men hvordan, er det med 15 sekunders sprint og så 15 sekunders pause, eller er det bedre med 40 sekunders sprint og så 40 sekunders pause fx. og når man holder pause skal man så gå eller løbe let? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clarkdeu Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 Mortens forslag til en 4-dages træningsuge er ikke tosset som udgangspunkt, og jeg ville som Arcus også opfordre dig til at lægge vejen forbi løbesiden.dk for at få skudt dig ind på et mere detaljeret program. Eller besøge en løbeklub og træne med andre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts