JohannesSchultz Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Hej allesammen.Jeg søger en modstander i badminton, til at spillet et par gange om ugen.Jeg har spillet i mange år, men har aldrig fået teknikken helt på plads, så jeg er absolut ikke rigtig god, men omtrent middel vil jeg tro.Jeg er desuden 21 år og bor i København.I må meget gerne skrive til mig, hvis i er interesseret.VhJohannes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmf Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 Se b1960badminton.dk under torsdagstræning, evt lørdagstræning i nørrebrohallen.Det er fællestræning så du skal ikke medbringe en makkerMvh MortenHej allesammen.Jeg søger en modstander i badminton, til at spillet et par gange om ugen.Jeg har spillet i mange år, men har aldrig fået teknikken helt på plads, så jeg er absolut ikke rigtig god, men omtrent middel vil jeg tro.Jeg er desuden 21 år og bor i København.I må meget gerne skrive til mig, hvis i er interesseret.VhJohannes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts