morteng Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 HejJeg er i år begyndt til kondiboks og er blevet ganske glad for det. Leje af handsker koster 10kr. per gang så det må være tid til at få købt mine egne.Jeg søger nogle i prislejet omkring de 300kr. Hvilke vil i anbefale?Andre tips og tricks skal være velkomne :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fastsun Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 HejJeg er i år begyndt til kondiboks og er blevet ganske glad for det. Leje af handsker koster 10kr. per gang så det må være tid til at få købt mine egne.Jeg søger nogle i prislejet omkring de 300kr. Hvilke vil i anbefale?Andre tips og tricks skal være velkomne :)Der er masse af webshops og ebay med salg af handsker.Hvis du søger noget her & nu, så ligger der kampsportsbutikker i København, derudover sælger nogle sportsbutikker handsker. Google is your answer.300 kr er mange penge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morteng Posted May 12, 2011 Author Report Share Posted May 12, 2011 Der er masse af webshops og ebay med salg af handsker.Hvis du søger noget her & nu, så ligger der kampsportsbutikker i København, derudover sælger nogle sportsbutikker handsker. Google is your answer.300 kr er mange penge.Jeg ved at der findes mange på nettet - det er netop derfor jeg spørger, jeg vil jo gerne have mest muligt for mine penge :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitman Posted October 3, 2012 Report Share Posted October 3, 2012 Kan helt klart anbefale disse handsker:http://www.bokseudstyr.dk/top-ten-boksehandsker-basic-61De vejer 10 oz (den letteste vægt) og er en god handske, der både kan anvendes på sandsække - og til kamp, hvis man er til sådan noget :) De er fra mærket TOP TEN, der er et anerkendt mærke indenfor bokseudstyr.God fornøjelse :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts