MamboMads Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 http://politiken.dk/indland/ECE1107381/df-indvandrere-tager-din-saft-og-kage/Det er sgu pænt af dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 Er tossefaktoren i DF ikke ekstra høj for tiden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oksen fra Århus N Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 Hverken jeg eller mine forældre kan huske, at der nogen sinde har været kage i venteværelset hos den praktiserende læge. På sygehuse har der til tider været kaffe, te og saft, men heller ikke her er nogen af os blevet budt på kage (og har heller ikke forventet at blive det). Hvis nogen har lavet kage i noget her, må det være DF. TheCzech and Mr. Power 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 Jeg har en enkelt gang selv set, og op til flere gange hørt om indvandrere der har store dele af familie på besøg, det meste af dagen. Og selvom hospitalsmaden kun er til patienten, så er denne pludselig ekstremt sulten når familien er der, og så snart sygeplejersken er gået, så bliver der flittigt delt ud af hospitalsmaden.Så jeg synes nu ikk det er helt hen i vejret.Og jo der skal jo nok være nogen danskere der også udnytter systemet på samme måde. Men så er disse jo bare lige så ynkelige som de indvandrere der gør det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BGBG Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 Er skam helt korrekt af DF. Jeg laver ikke andet end bevidst at komme til skade, så jeg kan stjæle alt kaffen og alt saftevand på skadestuen Men udover det så skal jeg da love for min familie nemt har tømt en kande kaffe, når de har været på hospitalet med min bror Desværre er der ikke kage på diabetesambulatorierne, så synd for mor og far Men har da oplevet at der har været karameller hos hos min egen praktiserende læge, men der har altid været nok til alle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted November 15, 2010 Author Report Share Posted November 15, 2010 Jeg har en enkelt gang selv set, og op til flere gange hørt om indvandrere der har store dele af familie på besøg, det meste af dagen. Og selvom hospitalsmaden kun er til patienten, så er denne pludselig ekstremt sulten når familien er der, og så snart sygeplejersken er gået, så bliver der flittigt delt ud af hospitalsmaden.Så jeg synes nu ikk det er helt hen i vejret.Og jo der skal jo nok være nogen danskere der også udnytter systemet på samme måde. Men så er disse jo bare lige så ynkelige som de indvandrere der gør det.Prøv lige at læs specielt din første sætning igen.Jeg så engang (nej nok flere gange) en mand stikke en anden mand med en kniv.Det har jeg hørt om flere gange. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oksen fra Århus N Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Hvis man ikke tager sig en gang lol over det her, så er man temmeligt ynkelig: http://www.berlingske.dk/danmark/df-har-faaet-200-citronmaaner-med-posten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 (edited) Prøv lige at læs specielt din første sætning igen.Jeg så engang (nej nok flere gange) en mand stikke en anden mand med en kniv.Det har jeg hørt om flere gange.Jeg synes du skal prøve at læse min første sætning igen. Jeg skriver at jeg en enkelt gang selv har oplevet det, og hørt det fra folk op til flere gange.Forstår du stadig ikk min sætning, så lad venligst blot være med at kommentere på det. Om jeg så havde set det 100 gange selv, og fortalte dig om det, så ville du stadig have din holdning, fordi du tydeligvis ikk giver plads til input i din egen tankegang. Edited November 16, 2010 by Zee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted November 16, 2010 Author Report Share Posted November 16, 2010 Jeg synes du skal prøve at læse min første sætning igen. Jeg skriver at jeg en enkelt gang selv har oplevet det, og hørt det fra folk op til flere gange.Forstår du stadig ikk min sætning, så lad venligst blot være med at kommentere på det. Om jeg så havde set det 100 gange selv, og fortalte dig om det, så ville du stadig have din holdning, fordi du tydeligvis ikk giver plads til input i din egen tankegang.Hov, nu skal du ikke blive så vred Jeg forstår godt din sætning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Hov, nu skal du ikke blive så vred Jeg forstår godt din sætning.Jeg synes bare jeg kunne læse i din måde at nedgøre min post på, at du var skide ligeglad med hva jeg skrev, så længe den ikk fulgte det du selv mente. Men beklager hvis jeg har fejltolket det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted November 16, 2010 Author Report Share Posted November 16, 2010 Jeg synes bare jeg kunne læse i din måde at nedgøre min post på, at du var skide ligeglad med hva jeg skrev, så længe den ikk fulgte det du selv mente. Men beklager hvis jeg har fejltolket det.Udover at det er dumt at generalisere er det også et fuldstændig ligegyldigt emne at bringe op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Udover at det er dumt at generalisere er det også et fuldstændig ligegyldigt emne at bringe op.Hvor bliver der generaliseret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts