xroz Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 Jeg har fået et ældre motionscykel af modellen Active Magnetic Pro. Kan komme frem til at den er købt i bilka i perioden '01-'04, men kan ikke finde nogen som helst informationer på den, og slet ikke hvor meget strøm den skal have. har prøvet med en 9V 1A adapter, men der kunne den ikke tænde, og heller ikke med en 12V 800mA adapter, og der kom den hurtigt til at lugte brændt, så den kom meget hurtigt ud igen.Men er der nogle der har sådan en cykel, eller kan huske hvor meget strøm adapteren er på?håber der er nogen der kan hjælpe mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagmanden Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 (edited) Hep,Blot en ide. Jeg googlede din dims og kan se der er en til salg her. Der er svaret på annoncen i juli, så måske den lever endnu.Du kunne prøve at gribe fat i sælger og høre hvad der står på deres adapter/trafo.http://www.trendsales.dk/main.asp?site=vie...nd&status=1 Edited August 4, 2009 by Bagmanden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xroz Posted August 6, 2009 Author Report Share Posted August 6, 2009 annoncen er desværre lukket på trendsale, så det er ikke en mulighed desværre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts