Kousgaard Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 (edited) Hej Mol'er!Jeg skal skrive SSO her i uge 7 og er derfor nu ved at søge lidt information vedrørende mit emne. Mit overordnet fag er Biologi og min problemstilling er "Præstationsfremmende midler i fitnessmiljøet". Det jeg egentligt vil er at høre om der er nogen herinde der har kendskab til nogle gode kilder, samt nogle undersøgelser (evt. grafer mv.) med henblik på hvor udbredt disse stoffer er i miljøet. Foruden noget om eventuelle bivirkninger ved brugen af forskellige præperatter. Alt hjælp modtages med et smil og har i forslag eller mere dydbegående spørgsmål vedrørende min opgave, så skriv endeligt.På forhånd tak! Jacob Edited December 4, 2006 by Kousgaard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kousgaard Posted December 4, 2006 Author Report Share Posted December 4, 2006 *BUMP* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moig Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Nu har jeg ikke selv været inde at se, men jeg kunne forestille mig, at der er en del at hente på doping.dk - om end så henvisninger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fistandantilus Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Jeg tror der er en del mere information at hente på bodyhouse.dk, end der er her på på MOL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aarav Posted May 8 Report Share Posted May 8 On 12/5/2006 at 5:17 PM, Fistandantilus said: I think there is quite a bit more information to be found on bodyhouse.dk than is available here on MOL. BodyHouse.dk may provide more complete information than what is available on MOL. It's worth exploring more.sso id Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin77 Posted June 26 Report Share Posted June 26 Seeking help with my thesis! Need guidance on my subject matter and structure. Any assistance would be greatly appreciated. Thank you! sso id Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts