Christian B Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Fik en rædselsfuld sms fra min mor for et øjeblik siden- Klaus og jeg er begyndt på blodtype diæt! Mor mor mor mor... Where to begin.. Kan mærke jeg blir rigtig hidsig.. Irriterende!!Lene Hanson og diverse experter sgu fandme skydes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian B Posted October 24, 2006 Author Report Share Posted October 24, 2006 Og fandme om ikke hendes kæreste er blevet pisse syg!!!! "Det er jo fordi kroppen renser affaldstoffer ud" AAAAAARRRRRRR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Har din mor ikke internet? Så stik hende et link til mol og se problemet løse sig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krede Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Og fandme om ikke hendes kæreste er blevet pisse syg!!!! "Det er jo fordi kroppen renser affaldstoffer ud" AAAAAARRRRRRR Det er da fordi han har den specielle eliteblodtype AB rhesus negativ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian B Posted October 24, 2006 Author Report Share Posted October 24, 2006 Har din mor ikke internet? Så stik hende et link til mol og se problemet løse sig...Jo! jeg prøver at overtale hende til at søge på blodtypediæt herinde... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian B Posted October 24, 2006 Author Report Share Posted October 24, 2006 Det er da fordi han har den specielle eliteblodtype AB rhesus negativ!Som Einstein, Casper Christensen og Pivert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comedian Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Fik en rædselsfuld sms fra min mor for et øjeblik siden- Klaus og jeg er begyndt på blodtype diæt! Mor mor mor mor... Where to begin.. Kan mærke jeg blir rigtig hidsig.. Irriterende!!Lene Hanson og diverse experter sgu fandme skydesOg fandme om ikke hendes kæreste er blevet pisse syg!!!! "Det er jo fordi kroppen renser affaldstoffer ud" AAAAAARRRRRRR Han blev simpelthen syg på 2 minutter af det pis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Han blev simpelthen syg på 2 minutter af det pis. Det er bare en GRANDE kur.... HELL YEAH ! GRANDE ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian B Posted October 29, 2006 Author Report Share Posted October 29, 2006 (edited) Han blev simpelthen syg på 2 minutter af det pis. De har været på den i 3 uger... Edited October 29, 2006 by Christian B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mugge Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 Taber de sig af den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts