Underwear Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 Ja nu ved jeg godt det har været oppe at vende en milliard gange. Men enten er det mig der ikke fatter at bruge søge funktionen eller så er søge funktionen fuk'ed... Søgt på instruktør og instruktør uddannelsen, den finder bare log's og andet mærkeligt. Bare kom med links til gamle tråde hvis i/du har dem. Anyway, jeg overvejer at tage et midlertidigt job som fitness instruktør inden jeg skal læse igen (hvis jeg beslutter mig for det). Men så er der jo lige den her instruktør uddannelse de gerne vil have at man har.Hvor er det lige man tager den, og er det allerhelvedes svært eller er det til at komme igennem??Det skal iøvrigt være i København... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limited Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 Det er vist bare dig og søgefunktionen : Værs'go Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted March 13, 2006 Author Report Share Posted March 13, 2006 Det er vist bare dig og søgefunktionen : Værs'gohm... Jeg har da zero skills i at søge på mol Men tak for det :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted March 13, 2006 Author Report Share Posted March 13, 2006 dansk bodybuilding og fitness forbund Nu kan jeg se deres adresse er i århus... har de også kursuser i kbh?Nogen der har taget det, som kan komme med noget feedback? Godt/skidt?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Hvis du vil have job i den kaede dit gamle center er tilknyttet:instruktoerskolenGod fornoejelse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts