laush Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 Til jer der også køber whey protein neutral smag (og dermed sparer mange kr ift. "alm." whey) er her et tip:Køb noget sødemiddel som kan strøes, dvs. ikke flydende sød og lign. "stevia" kan også bruges, jeg har købt min i en helsekost forretning. Køb det der er min 90% "steviosider". Køb også noget kakaopulver, ren vanille som igen købes i helsekostforretning. Her taler jeg ikke om vanillestænger, men vanillekorn som kan købes i løs vægt omend noget dyre.Bland neutral whey, kakao & sødemiddel, si det og kom det i en lukket plastbeholder og voila! din helt egen "super anabolic whey cocoa flavour". Mit resultat med stevia kommer forbløffende tæt på de kendte mærkers "natural" version som netop indeholder stevia.Det samme kan gøres med whey, vanille & sødemiddel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
humseper Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 Hvor meget koster det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laush Posted November 9, 2004 Author Report Share Posted November 9, 2004 (edited) neutral whey kan købes for ca. 1700,- for 20kg Edited November 9, 2004 by laush Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blanco Posted November 10, 2004 Report Share Posted November 10, 2004 neutral whey kan købes for ca. 1700,- for 20kg<{POST_SNAPBACK}>hvor? (PM, ,please) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts