Henrik S. Posted March 1 Report Share Posted March 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted March 1 Report Share Posted March 1 Oksen fra Århus N 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted March 1 Report Share Posted March 1 Fravælge V8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted March 2 Report Share Posted March 2 Kan godt forstå du vil fravælge en V8'er, især når du kan tilvælge en V10'er. 600 hk, tag der kan tages af, gearknop i bøgetræ, baghjulstræk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 2 Author Report Share Posted March 2 Tak Henrik :-D Du er ikke helt fra den mht mærkerne. Det er dog lige et notch for gammelt. Men feks CLK har jeg i kikkerten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 2 Author Report Share Posted March 2 58 minutter siden, Kermit skrev: Kan godt forstå du vil fravælge en V8'er, især når du kan tilvælge en V10'er. 600 hk, tag der kan tages af, gearknop i bøgetræ, baghjulstræk. LOL Så skal jeg sælge gården (og så har jeg stadig ikke råd) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted March 2 Report Share Posted March 2 2 minutter siden, BLACKICE skrev: Men feks CLK har jeg i kikkerten. Noget omkring denne årgang? Den er slet ikke dum. Meget elegant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted March 2 Report Share Posted March 2 7 minutter siden, BLACKICE skrev: LOL Så skal jeg sælge gården (og så har jeg stadig ikke råd) Du ender sikkert også at skulle betale formueskat af den, så måske en skidt investering :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 2 Author Report Share Posted March 2 4 minutter siden, Henrik S. skrev: Noget omkring denne årgang? Den er slet ikke dum. Meget elegant. Præcis. CLK 350 eller CLK 500. Det skal dog være i AMG-Line. Men pt er jeg ret hooked på en E85 Z4 3,0Si, med manuelt gear. Årgangen efter, fik de stål tag, og turbo. De bliver tungere, og er ikke i samme høje kurs. SIéren var den største, inden det blev til M. Den er selvfølgelig ikke praktisk mht ungerne. Men det vil alligevle primært være noget jeg kører på arbejde i hen over sommeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 2 Author Report Share Posted March 2 2 minutter siden, Kermit skrev: Du ender sikkert også at skulle betale formueskat af den, så måske en skidt investering :D Dont get me started Kermit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted March 2 Report Share Posted March 2 3 minutter siden, BLACKICE skrev: E85 Z4 3,0Si Uha, den er også fin. Fedt design. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted March 2 Report Share Posted March 2 Z4'eren er i hvert fald den mest karakterfulde af dem alle. Og hvis du skal have det sjovt tænker jeg også det er den der er sjovest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 2 Author Report Share Posted March 2 1 minut siden, Henrik S. skrev: Uha, den er også fin. Fedt design. I min optik, er den stadig her 20år efter, relativt unik. Sådan noget som en 911 cab, ser man nærmest oftere end en Z4. Plus at den rent faktisk kører sjovt. Jeg har trillet en del i en 3,0 automatic Z4 cab, og ligeledes i en Coupe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted March 2 Report Share Posted March 2 Enig i et 911'eren desværre har mistet noget af sin særlighed. Der er ustyrligt mange 911'ere, også rigtig mange af de nyere, så man gider knap nok dreje hovedet når man ser en på gaden i dag. Så hvis du endelig skulle gøre det, så skal du tilbage og have noget 930, 964 eller 993 så det får lidt karakter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted March 2 Report Share Posted March 2 I øvrigt synes jeg at hvad end du ender med af mærke, så skal du have en kasket, polo eller jakke med det pågældende bilmærke. Og så er det jo oplagt at besøge https://formulaauto.dk/events/carsncoffee-lyngby-2/ kahlua-kalv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 2 Author Report Share Posted March 2 2 timer siden, Kermit skrev: I øvrigt synes jeg at hvad end du ender med af mærke, så skal du have en kasket, polo eller jakke med det pågældende bilmærke. Og så er det jo oplagt at besøge https://formulaauto.dk/events/carsncoffee-lyngby-2/ Du får snart 14 dages ban fra min log :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oksen fra Århus N Posted March 2 Report Share Posted March 2 23 timer siden, Henrik S. skrev: Super flot er den i hvert fald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 3 Author Report Share Posted March 3 Mandag aften Dødløft uge 2 dag 5 5x130 3x150 3x170 3x90 3x205 - Nu blev det alvor. Jeg jeg smed klipklapperne. Ellers var det jo heller ikke raw 4x185 - raw uden klipklappere 4x185 - raw uden klipklappere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 3 Author Report Share Posted March 3 I dag inden arbejde: Bænkpres med stop uge 2 dag 6 6x3x105 Spoto 2x5x100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oksen fra Århus N Posted March 4 Report Share Posted March 4 Prøv lige at forestille dig, hvad det her kunne koste,, hvis det havde ligget på den helt rette lokation i Nsjl. https://folkebladetlemvig.dk/lemvig/kendt-musiker-spillede-koncert-i-400-kvadratmeter-stort-liebhaversommerhus-nu-er-det-til-salg?teaser-referral=4ac99775-6802-4d08-8ee8-724ba96b2b96-12 Jeg tror nu ikke, at Danny kommer til at mangle kapital alligevel. Han og broderen delte en lille halv. mia., da de solgte deres trawler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 4 Author Report Share Posted March 4 1 time siden, Oksen fra Århus N skrev: Prøv lige at forestille dig, hvad det her kunne koste,, hvis det havde ligget på den helt rette lokation i Nsjl. https://folkebladetlemvig.dk/lemvig/kendt-musiker-spillede-koncert-i-400-kvadratmeter-stort-liebhaversommerhus-nu-er-det-til-salg?teaser-referral=4ac99775-6802-4d08-8ee8-724ba96b2b96-12 Jeg tror nu ikke, at Danny kommer til at mangle kapital alligevel. Han og broderen delte en lille halv. mia., da de solgte deres trawler. Yeah. Men man behøver ikke så store distancer. Min unge kammerat er ved at købe et hus her i samme by som os. Det er total renoveret i moderne stil, og har cirka 195m2 i to plan. Alt er lækkert udført, i rette materialer. Her hvor vi bor, koster sådan en 3,7 million. Kører du 30min mod Holte, Lyngby, Virum, Hellerup, så havde den kostet 12-15 millioner. Faktor 3, på 30km Oksen fra Århus N 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 5 Author Report Share Posted March 5 Squat igår formiddag - Uge 3 dag 1 5x100 4x145 2x4x130 Flat dumbell pres 2x10x43 OH Pres uge 3, dag 2 Log bar 5x47,5 3x5x60 Paused benchpres 3x5x105 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 7 Author Report Share Posted March 7 Bænkpres med stop uge 3 dag 3 5x105 4x117,5 1x1x132,5 3x4x117,5 Db rows 3x8x46 Morgen træning i dag Squat uge 3 dag 4 5x100 5x3x140 Oh pres (log) 3x6x55 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 9 Author Report Share Posted March 9 Søndag - Dødløft uge 3, dag 5 5x130 3x150 3x170 3x190 3x210 3x190 Udemærket serie. Jeg var noget uoplagt , men der var heldigvis tilpas meget overskud i systemet til at det gik alligevel kahlua-kalv and Kermit 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 16 Author Report Share Posted March 16 Jeg er gået lidt kold i loggen. Men jeg passer mit program. Jeg er lige færdig med uge 4 nu, og der med er denne program blok afsluttet. Jeg er over gennemsnitslig ophængt på arbejdet, og med familie liv osv, så er der ikke meget energi tilbage at sælge af. Mandag (9 Marts) : Uge 3 dag 6 Bænkpres med stp 6x3x105 Spoto pres 2x5x100 Tirsdag d 10 Marts - Rest day Onsdag 11 Marts Squat uge 4 dag 1 5x100 5x120 4x150 2x4x135 Jeg er meget tæt på nogle 11 år gamle REP Pr´s. Det er ret fedt. Især fordi mine løft pt stadig er uden bælte, og mine pr´s er med bælte. Flat dumbell benchpres 2x10x43 kahlua-kalv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts