Nice and clean power building

BLACKICE

Recommended Posts

58 minutter siden, Kermit skrev:

Kan godt forstå du vil fravælge en V8'er, især når du kan tilvælge en V10'er. 

600 hk, tag der kan tages af, gearknop i bøgetræ, baghjulstræk. 

Skærmbillede-2026-03-02-kl.-07.33.35.jpg

LOL

Så skal jeg sælge gården (og så har jeg stadig ikke råd)

7 minutter siden, BLACKICE skrev:

LOL

Så skal jeg sælge gården (og så har jeg stadig ikke råd)

Du ender sikkert også at skulle betale formueskat af den, så måske en skidt investering :D 

4 minutter siden, Henrik S. skrev:

Noget omkring denne årgang? Den er slet ikke dum. Meget elegant.

2005-mercedes-benz-clk-class-2dr-cabriolet.jpg

Præcis. CLK 350 eller CLK 500. Det skal dog være i AMG-Line.

Men pt er jeg ret hooked på en E85 Z4 3,0Si, med manuelt gear.  Årgangen efter, fik de stål tag, og turbo. De bliver tungere, og er ikke i samme høje kurs. SIéren var den største, inden det blev til M. Den er selvfølgelig ikke praktisk mht ungerne. Men det vil alligevle primært være noget jeg kører på arbejde i hen over sommeren. 

1 minut siden, Henrik S. skrev:

Uha, den er også fin. Fedt design.

I min optik, er den stadig her 20år efter, relativt unik. Sådan noget som en 911 cab, ser man nærmest oftere end en Z4.  Plus at den rent faktisk kører sjovt. Jeg har trillet en del i en 3,0 automatic Z4 cab, og ligeledes i en Coupe

Enig i et 911'eren desværre har mistet noget af sin særlighed. Der er ustyrligt mange 911'ere, også rigtig mange af de nyere, så man gider knap nok dreje hovedet når man ser en på gaden i dag. 

Så hvis du endelig skulle gøre det, så skal du tilbage og have noget 930, 964 eller 993 så det får lidt karakter. 

Mandag aften

Dødløft uge 2 dag 5

5x130

3x150

3x170

3x90

3x205 - Nu blev det alvor. Jeg jeg smed klipklapperne. Ellers var det jo heller ikke raw

4x185 - raw uden klipklappere

4x185 -  raw uden klipklappere

Prøv lige at forestille dig, hvad det her kunne koste,, hvis det havde ligget på den helt rette lokation i Nsjl. 

https://folkebladetlemvig.dk/lemvig/kendt-musiker-spillede-koncert-i-400-kvadratmeter-stort-liebhaversommerhus-nu-er-det-til-salg?teaser-referral=4ac99775-6802-4d08-8ee8-724ba96b2b96-12

Jeg tror nu ikke, at Danny kommer til at mangle kapital alligevel. Han og broderen delte en lille halv. mia., da de solgte deres trawler. 

1 time siden, Oksen fra Århus N skrev:

Prøv lige at forestille dig, hvad det her kunne koste,, hvis det havde ligget på den helt rette lokation i Nsjl. 

https://folkebladetlemvig.dk/lemvig/kendt-musiker-spillede-koncert-i-400-kvadratmeter-stort-liebhaversommerhus-nu-er-det-til-salg?teaser-referral=4ac99775-6802-4d08-8ee8-724ba96b2b96-12

Jeg tror nu ikke, at Danny kommer til at mangle kapital alligevel. Han og broderen delte en lille halv. mia., da de solgte deres trawler. 

Yeah. Men man behøver ikke så store distancer. Min unge kammerat er ved at købe et hus her i samme by som os. Det er total renoveret i moderne stil, og har cirka 195m2 i to plan. Alt er lækkert udført, i rette materialer. Her hvor vi bor, koster sådan en 3,7 million. Kører du 30min mod Holte, Lyngby, Virum, Hellerup, så havde den kostet 12-15 millioner. Faktor 3, på 30km

Jeg er gået lidt kold i loggen. Men jeg passer mit program. Jeg er lige færdig med uge 4 nu, og der med er denne program blok afsluttet. Jeg er over gennemsnitslig ophængt på arbejdet, og med familie liv osv, så er der ikke meget energi tilbage at sælge af.

Mandag (9 Marts) : Uge 3 dag 6

Bænkpres med stp

6x3x105

Spoto pres

2x5x100

Tirsdag d 10 Marts - Rest day

Onsdag 11 Marts 

Squat uge 4 dag 1

5x100

5x120

4x150

2x4x135

Jeg er meget tæt på nogle 11 år gamle REP Pr´s. Det er ret fedt. Især fordi mine løft pt stadig er uden bælte, og mine pr´s er med bælte.

Flat dumbell benchpres

2x10x43