Nice and clean power building

BLACKICE

Recommended Posts

For at sikre at Oksen fortsat har grund til at bekymre sig om mit helbred, rundede jeg Onsdag af, med at ligge mig med galloperende Influenza. Feberen ramte lige 40 grader. I dag er det bedre, og jeg er relativt ok kørende på lidt panodil. 

Vi havde et projekt med vores opstalder, om at få placeret muddermåtter på hestenes fold. Så en nabo kom forib med en mini graver og skrabede et lag "mudder" af. Og så har vi ellers lagt muddermåtter, og 2,5 ton grus ud i hånden. Lovely

Jeg har kørt en forsigtig omgang rehab træning

Squat -Dybe med stop

3x5x100

Flat dumbell pres

3x10x32

Feberen er for længst væk. Der dukkede dog hvad der virkede som nogle pudsige symtomer op. Ondt i halsen, mange blister. Små sår i hovedbunden. Spontant opstod der hvad der ligner flere små brændsår på hænderne, og mærkeligst af alt, så opførte flere af mine tæer sig som hvis jeg havde gået langt i et par nye sko. Efter en smule research er jeg bekendt med noget der hedder "Hånd, Fod og Mundsyge (HFMD)". Jeg vidste ikke det var en ting.........Men meget tyder på at det er det jeg har reddet mig.........

Og hvorfor egentlig ikke. Det er trods alt en sygdom jeg ikke har haft før. Så den skal jeg da også have arbejdet mig igennem. Jeg ser frem til vi rammer de rigtigt eksotiske som Ebola og tilsvarende............

5 timer siden, BLACKICE skrev:

Feberen er for længst væk. Der dukkede dog hvad der virkede som nogle pudsige symtomer op. Ondt i halsen, mange blister. Små sår i hovedbunden. Spontant opstod der hvad der ligner flere små brændsår på hænderne, og mærkeligst af alt, så opførte flere af mine tæer sig som hvis jeg havde gået langt i et par nye sko. Efter en smule research er jeg bekendt med noget der hedder "Hånd, Fod og Mundsyge (HFMD)". Jeg vidste ikke det var en ting.........Men meget tyder på at det er det jeg har reddet mig.........

Det lyder som en menneskevariant af mund- og klovsyge. 

God bedring! 

Nu er jeg nogenlunde oven på. Men det har også holdt hårdt. 10 dage med overnattende gæster, som er driblet hjem i dag.

Søndag:

Rehab dødløft

5x120

5x120

5x130

Mandag

Rehab Flat dumbell pres

3x10x36

Med hjælp fra lidt Panodil gik Tirsdagen med at bygge en ud af 4 nye heste folde. Vi får en "pensionær" mere, som bringer os op på 6 heste på matriklen. Så der skal bygges vandre fold, med mulighed for at lukke afsnit af lidt mere modulært, for at styrre adgangen til græs osv. Tirsdag fik heg skudt 33 nye stolper i jorden, og trukket 300meter ny hegnstråd. Heldigvis uden strøm i, hvilket gør arbejdet lidt lettere

I dag:

Closegrip benchpres med stop uge 8 dag 2

5x100

5x4x122,5 (Sidste to sæt, med Airbutt på sidste rep)

Spoto pres

4x3x120

Barbell overhead pres

7x60

2x5x65

Jeg lagde kækt ud med 70kg, men der blev kun til 2 rep. Min presse styrke over hovedet var noget vingeskudt i dag. Træls

Jeg havde "heste vagten" Onsdag aften fra 16-01, for at sikre at de ikke i panik stormer igennem et hegn. Heldigvis var der ikke den store panik. De er ikke vilde med det, men der opstod ikke den helt kritiske situationer

Torsag:
Squat uge 8 dag 2 - Pause i bunden, dybde, fokus på acceleration

6x2x122,5

Mandag

Closegrip benchpres med stop uge 9 dag 2

5x100

3x110

3x125 Air butt på tredje

3x125

3x125 Air butt på tredje

3x125

Vi er ved at være all out. Min gamle 3 RM er 127,5

Spoto press

3x122,5

3x122,5 Air butt på tredje

2x122,5

Også her er grænsen ved at være nået

Det var alt hvad jeg nåede inden arbejde

Efter arbejde:

Barbell overhead pres, siddende

5x65

5x67,5

4x67,5

Overhead pres irriterer mig lidt for tiden. I mit næste program skal det have større fokus 

Torsdag:

Bænkpres uge 9 dag 3

Bænkpres med stop

3x100

4x2x100 

(Havde set forkert på programmet)

Dead bench

2x120

2x122,5

2x122,5

2x122,5 (Air butt på sidste)

Det var hvad jeg nåede før kl 7

Efter arbejde:

Dips 

7x27,5 +bw

2x8x27,5 + bw

I dag står den på dødløft, hvis "grejet" holder

Fredag

Efter job

Dødløft uge 9

5x130

3x150

2x190

4x2x215 Bælte

Dødløft er altid lidt uforudsigeligt. Ved de 190 tænkte jeg, der er skud i drengen i dag. Det føltes meget nemt. De 215.........not so much. Anyway det blev gennemført

Let back off, med fokus på teknik

Dødløft

3x3x135

Mandag

Closegrip med stop uge 10 dag 2

5x100

3x115

3x127,5

3x130 PR (PR fra 2017 der blev slået her)

2x3x127,5 air butt på sidste, på dem begge

Spoto pres

3x3x125

Overhead press

5x65

5x67,5

4x70

Mit OH pres kan jeg ikke få til at spille. Måske fordi jeg har smadret skuldre og triceps inden jeg når der til