BLACKICE Posted October 28 Author Report Share Posted October 28 Igår holdte jeg en off dag, af hensyn til Søndags dags max, og Lørdagens tunge dødløft singler. Cirkus bondegård, og alt hvad der hører med, kræver lidt på energi kontoen. Igår morges, startede dagen med tandlæge besøg med den ældste af øglerne. Kl 8 i nabo byen, hvilket indebærer at krydse Hillerød Centrum i rush hour. Altid en sand fornøjelse. Jeg er ved at bakse noget støbe arbejde færdig der hjemme, for at indrette "rytter stue" i vores fyrrum. Dont ask. Anyway, i dag startede dagen med en 2-3 timers gæsteoptræden til et CISO Roundtable event i Gentofte. Og så ellers Marathon møder indtil kl 16:30. Nu blev forbenene testet i Søndags, så i dag har jeg testet bagbenene. De var cirka lige så jammerlige som jeg antog Squat uge 12 5x100 3x120 1x140 Bælte 1x155 bælte 1x165 Bælte 1x167,5 Bælte Jeg havde sikkert kunne presse 170 , eller 172,5 op. Men de sidste 2% varians er ikke en game changer for min næste program sekvens. Til trods for at det er utrolig slapt, så er det vidst alligevel det tungeste squat jeg har lavet i 10år (hvis ikke vi tæller box squat med). Hvis planen holder, så laver jeg et dags max i dødløft på Fredag, og så starter jeg ny program serie i næste uge. Kermit and vestjyden 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oksen fra Århus N Posted October 30 Report Share Posted October 30 Jeg sendte en tanke til dig i går, da vi landede 15 kg hele krabber og 14 kg kløer. Det er altså mange krabber, der skal nakkes, for at der kan blive til 14 kg. kløer. Men de er godt nok store og fine for tiden. Spinderella, BLACKICE and Bjergtrold 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestjyden Posted October 30 Report Share Posted October 30 På 28.10.2025 at 18:03 , BLACKICE skrev: 1x167,5 Bælte I betragtning af at du har andet at lave også, letter jeg lige på hatten. BLACKICE, Oksen fra Århus N and Gregers TF 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted October 30 Author Report Share Posted October 30 Off load træning igår Bænkpres med stop 5x3x100 Off load squat træning Torsdag morgen Squat med stop 5x3x100 Forsøger at få det til at gå op i en højere enhed med en dagsmaks i dødløft i morgen. 240 ville være fedt. Lige pt er 230 nok mere realistisk. Lad os se hvad dagsformen siger Kermit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted October 30 Author Report Share Posted October 30 6 timer siden, vestjyden skrev: I betragtning af at du har andet at lave også, letter jeg lige på hatten. Tak! :-) Efter 26år (eller hvad der nu er gået) hvor jeg er løftet lidt på jern , er min reference ramme jo desværre gået hen og blevet mere eller mindre seriøse (nationale) styrkeløftere. Mit selvbillede er jo ikke en halv (eller hel) fed familie far i 40érne, med hvad der vel er er en smule over fuldtids job, og en lille smule landbrug. Måske ikke en 100% realistisk reference ramme, men jeg gider ikke gå efter gennemsnittet af sofa kartofler :-D Kermit and kahlua-kalv 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted October 31 Author Report Share Posted October 31 Psycho uge. Familie besøg starter om 60min, og slutter på Søndag eftermiddag. Fuld knald på programmet 2 dages offsite med ledergruppen Dødløft kulmination i dag Dødløft 5x110 3x130 3x150 2x170 1x190 1x210 bælte 1x230 bælte 1x240 bælte Efter de 230, som var halv tunge. Ville jeg have gået 235. Men så var jeg tilpas skuffet over mig selv. Så jeg opgraderede til 240. De kom op, med full grind. Så det vil jeg sige er toppen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted October 31 Report Share Posted October 31 Tillykke med de 240! Det er fandme stærkt. Ved ikke om det er belønning, eller motivation til at træne mere at familien kigger forbi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted October 31 Author Report Share Posted October 31 12 minutter siden, Kermit skrev: Tillykke med de 240! Det er fandme stærkt. Ved ikke om det er belønning, eller motivation til at træne mere at familien kigger forbi Det er faktisk modsat. Jeg hader at folk kigger på mig når jeg træner. Så når jeg skal løfte tungt, ryger alle ud af rummet. Det virker generelt ikke motiverende for mig. Jeg er ikke en specielt god kammikaze løfter. Jeg skal være relativt sikker på at jeg får løftet, før jeg går ind på det. Derfor tager jeg typisk også relativt små spring, mellem mine løft. Men en total på 557,5 er acceptabelt. Vi må se om jeg kan booste det med 25kg, det næste års tid. 155-160 kg i bænk er nok realistisk. 155 dog mere realistisk end 160. 180 i squat bør jeg simpelthen kunne. Og måske 250 i dødløft. 155-180-250 vil give 27,5kg på totalen. Ser man på mit styrke misforhold, og historiske løft, er 155-185-245 nok mere realistisk. Men jeg kan være død 4 gange inden da, og have poppet 3 discs Gregers TF, Davai and kahlua-kalv 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted November 3 Author Report Share Posted November 3 Too much load......... Lørdag. Deload bænkpres med stop 5x3x100 Søndag. Deload squat. Dybe, med stop 5x3x100 Overnattende gæster fra Lørdag 17:30 til Søndag 16. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted November 4 Author Report Share Posted November 4 Første dag i næste runde af mit trænings program. Lige nu er jeg lidt mental "kold", fordi det er gråt, mørkt, vådt og små koldt. Men jeg kan vel køre i traktor gear Bænkpres med stop 5x5x105 Bænkpres med pause 3x3x100 Flat dumbell pres 1x12x39 2x11x39 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted November 4 Author Report Share Posted November 4 Squat uge 1, dag 1 4x5x120 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted November 6 Author Report Share Posted November 6 Lange arbejdsdage denne uge. Lander efter 18 alle dage lige for tiden. Mindre optimalt Træning igår (Uge 1, dag 2 pres) Closegrip benchpres med stop 4x5x105 Spoto press 3x4x102,5 Barbell overhead pres 1x8x52,5 2x8x55 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted November 6 Author Report Share Posted November 6 Squat i morges inden 7 Paused squat 4x3x102,5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted Friday at 04:41 PM Author Report Share Posted Friday at 04:41 PM Selv om det er åbentlyst at Kermit forsøger at presse mig til også at poste nøgen billeder, så modstår jeg presset. Jeg vil ikke udsætte forummet for risiko for overbelastning Pres - uge 1, dag 3 Speed bench: 8x3x90 Dead bench 3x3x97,5 Dips 4x10xbw+7,5 Very easy kahlua-kalv, Bjergtrold, vestjyden and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted Sunday at 03:26 PM Author Report Share Posted Sunday at 03:26 PM Igår Dødløft (uge 1) 5x110 4x5x170 Dødløft på blok 3x5x145 Det bliver lange 11 uge......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted Sunday at 03:28 PM Author Report Share Posted Sunday at 03:28 PM I dag blev lidt en anden dag end forventet. "Jeg" har et par projekt teams igang med en fysisk datacenter flytning. Nattens arbejde havde givet en del problemer, så jeg aftalte med ham der egentlig leder afdelingen, at jeg kørte forbi med kolde omslag og motiverende tilråb. Gutterne havde lige fået små 3 timers søvn da jeg ankom. Men der var egentlig ro på. Så det blev primært til lidt small talk, og "temperatur tjek" på status Anyway. Bænkpres med stop- uge 2, dag 1 5x5x107,5 Paused bænkpres 3x3x102,5 Flat dumbell pres 3x12x39 Kermit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted Sunday at 07:36 PM Report Share Posted Sunday at 07:36 PM På 7.11.2025 at 17:41 , BLACKICE skrev: Selv om det er åbentlyst at Kermit forsøger at presse mig til også at poste nøgen billeder, så modstår jeg presset. Jeg vil ikke udsætte forummet for risiko for overbelastning Det er vigtigt med kropspositivisme - også på MOL. BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted Monday at 07:08 PM Author Report Share Posted Monday at 07:08 PM Squat efter job 5x4x122,5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts